וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: הסטטוס המוזר של דני דנון השתלט על פייסבוק

30.6.2015 / 9:35

לפני פחות מ-24 שעות פרסם שר המדע והחלל דני דנון סטטוס תמוה במיוחד ושינה ללא היכר את פייסבוק. מאות ישראלים קפצו על הרכבת, כמגיבים וככותבי ממים, והדרך של אומת הפייסבוק להעניק לו את תואר הפוסט ההזוי של השבוע הייתה קצרה

לפני 8 שנים הושק מכשיר האייפון של חברת אפל ושינה ללא היכר את עולם הטכנולוגיה והחדשנות האישיים.עשרות אלפי ישראלים קפצו על הרכבת, כמפתחים וכמשתמשים, והדרך של מדינת ישראל לקבלת התואר "אומת הסטארט-אפ" היתה קצרה.

Posted by ‎Danny Danon - דני דנון‎ on Monday, June 29, 2015

דני דנון, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, ממשיך להעסיק (ובעיקר להצחיק) את הגולשים. אמש הוא העלה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו סטטוס מוזר במיוחד והצליח איכשהו בשני משפטים לחבר בין השקת האייפון להפיכת ישראל "לאומת הסטארט-אפ".

"לפני 8 שנים הושק מכשיר האייפון של חברת אפל ושינה ללא היכר את עולם הטכנולוגיה והחדשנות האישיים", כתב דנון. "עשרות אלפי ישראלים קפצו על הרכבת, כמפתחים וכמשתמשים, והדרך של מדינת ישראל לקבלת התואר "אומת הסטארט-אפ" היתה קצרה". מאז עלה הפוסט הוא זכה לכ-1,300 לייקים ומספר דומה של שיתופים, אבל התגובות לסטטוס הן מה שהופכות אותו לכזו פנינת רשת.

" לפני מאה מיליארד שנה התרחש המפץ הגדול ויצר (לכאורה) את כדור הארץ ששינה ללא היכר את המצב ביקום שהיה עד אז גוש אחד די דחוס. מיליארדי בני אדם קפצו על הרכבת ונוצרו והדרך עד לפוסטים המטופשים של שר המדע הייתה ארוכה", כתב הגולש יובל חץ וזכה לכ-1,700 לייקים (רק בתגובה). " בדיוק היום לפני שעה עלה הפוסט המפגר הזה ושינה ללא היכר את עולם הסטטוסים שאני מצטער שקראתי", כתב בתגובות הגולש ליאור נויפלד.

עומרי ויסמן הוסיף: " לפני חמש שנים הושק מכשיר האיי רובוט של חברת שואבי אבק ושינה ללא היכר את עולם הטכנולוגיה ושאיבת האבק. עשרות אלפי ישראלים קפצו על הרכבת, כשואבים וכמשתמשים והדרך של מדינת ישראל לקבלת התואר 'אומה ללא אבק' הייתה קצרה".

אחרים תהו האם מדובר בכלל בפריצה לפייסבוק של השר, או בפוסט סאטירי. ואנחנו רק תוהים, איך העובדה שעשרות אלפי ישראלים הפכו למשתמשי אייפון הובילה להפיכת ישראל לאומת סטארט-אפ? אם יש לכם שעה לשרוף היום, התגובות לפוסט זה הדבר הכי טוב שתוכלו לקרוא במהלכה.

לפני 19 שנים הושק מכשיר 'עלית' של חברת מוטורולה ושינה ללא היכר את עולם הטכנולוגיה והחדשנות האישיים.עשרות אלפי ישראלים ק...

Posted by ‎חינוכית 23‎ on Monday, June 29, 2015

כאילו, היו לך שלושה לחצנים מול העיניים - אחד לעריכת הפוסט, אחד למחיקת הפוסט, אחד להסתרת הפוסט מהפיד - ולא לחצת על אף אחד מהם? אפילו לא על לחצן מצוקה מיוחד ומשוכלל של שרי חלל? כלום?

Posted by Pini Askal on Monday, June 29, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully