וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובינתיים ביפן: זוג רובוטים התחתן בטקס רשמי

אילן גלר

30.6.2015 / 11:54

רובורין הרובוט ופרויס הרובוטית עמדו ביום שבת תחת החופה בזמן שרובוט שלישי דקלם את הברכות וחיתן אותם מול קהל נלהב וגיקי במיוחד של מאה אנשים. הביקוש לאירוע היה כה גבוה שהמארגנים נאלצו להגריל מי יזכה לקנות כרטיס

יוטיוב

בעוד בארה"ב חגגו ברחובות את החקיקה המאפשרת לזוגות גאים להתחתן בכל רחבי המדינה, ביפן לא נשארו חייבים וארגנו טקס יפני במיוחד - חתונה מרגשת בין זוג רובוטים. האירוע נערך ביום שבת האחרון מול קהל נלהב (ודי חסר חיים) של מאה חובבי טכנולוגיה ואמנות.

הרובוט הזכר, רובורין, נישא לרובוט נקבי בשם פרויס, בטקס שאותו הנחה רובוט שלישי. לפי הדיווחים, הזוג אפילו התנשק בסיומו של הטקס, ואם אתם חושבים שהנשיקה שלכם בחופה הייתה מגושמת, חכו עד שתראו את הרובוטים.

כל הרובוטים עוצבו והורכבו במיוחד עבור האירוע על ידי קבוצת אמנים בשם "מאיווה דנקי", המתמחה בהרכבת מכונות מוזרות (שבדרך כלל אינן מסוגלות לעשות דבר) ואפילו כלי נגינה ייחודיים.

הקהל שהגיע לטקס התבקש לרכוש כרטיסים בעלות של כ-80 דולרים והביקוש לכרטיסים הייתה כה גדולה, עד שמארגני החתונה נאלצו להגריל את הזכות לרכוש אותם בין כל המעוניינים.

בעוד שהחוק היפני אינו מכיר באופן ספציפי בחתונה בין מכונות, המדינה בהחלט הסכימה להכיר בתוקפו של טקס חתונה בין בני-אדם שנערך על ידי מכונה בשנת 2010, לפי נוסח מסורתי שהעניק לרובוט תפקיד של כהן שינטו.

הנשיקה המביכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully