וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: נערים נתלים על אוטובוס נוסע בביתר עילית. צפו

1.7.2015 / 4:20

לדברי המשטרה, שני הצעירים בני ה-15, טרם זוהו. עדת ראייה סיפרה לוואלה! TECH: "ראיתי שני ילדים תלויים על אוטובוס בשעה שבע וחצי בערב בערך. אנשים ברחוב צעקו אבל האוטובוס המשיך לנסוע והנהג לא שם לב"

פייסבוק

מה עושים בני נוער בביתר עילית כשהם צריכים לתפוס טרמפ ואף רכב לא עובר? לשני הצעירים בני ה-15 שתועדו נתלים על אוטובוס בעיר יש פיתרון מקורי ומסוכן במיוחד.

לא ברור עדיין מי העלה את התיעוד המטריד ממצלמת הסמארטפון אבל הוא החל לרוץ בקבוצת הוואטסאפ "איגוד הקהילות הספרדיות" ומשם הגיע גם לפייסבוק. לדברי המשטרה, התיעוד הגיע לידיהם ונפתחה חקירה. הנערים המתועדים טרם זוהו ומהמשטרה נמסר כי ברגע שהם יידעו במי מדובר, הם יוזמנו לחקירה.

לדברי נחמי גז, תושבת ביתר עילית, שהייתה עדה לנסיעה הלא-שגרתית השניים היו תלויים על האוטובוס לפחות שתי דקות ונסעו איתו לאורך שני רחובות לפחות. "עברתי ברחוב נדבורנא וראיתי שני ילדים תלויים על אוטובוס בשעה שבע וחצי בערב בערך", היא סיפרה לוואלה! TECH. " אנשים ברחוב צעקו אבל האוטובוס המשיך לנסוע והנהג לא שם לב".

לפי הצילום נראה שמדובר בקו 2, של חברת קווים, שאכן עובר ברחוב שציינה גז. תגובות הגולשים לסרטון הדגישו את חוסר האחריות של שני הצעירים וחלק פשוט תהו כמה משעמם להם שם בבית"ר עילית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully