וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינטרנט מחפש את הזוג הזה שהתארס ונעלם

אילן גלר

3.7.2015 / 7:23

תיירת שצילמה הצעת נישואין על מגדל אייפל רצתה להעביר לבני בזוג את התמונות המרגשות אבל לא הצליחה להשיג אותם בגלל התור למעלית. אחרי שפנתה לרשת היא הצליחה לסחוף גולשים מכל העולם במאמצי האיתור שלהם. נקווה רק שהכלה לעתיד לא התחרטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעה מרגשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כמה שבועות ביקרה ג'ן הורד בון בפריז, ושם ראתה מחזה מרגש - זוג מתארס על מרפסת מגדל אייפל. ג'ן צילמה כמה תמונות של הרגע, אך לא הספיקה להציע לבני הזוג להעתיק את התמונות שצילמה ולדבריה נתקעה לאחר מכן בתור למעלית - והחתן והכלה לעתיד נעלמו. כעת היא עושה מאמצים רבים לאיתור הזוג, במה שהפך למאמץ ויראלי בין-לאומי.

התמונות, שאותן העלתה בון לעמוד הפייסבוק שלה, שותפו מאות אלפי פעמים על ידי משתמשים מכל רחבי העולם. ג'ן מאמינה כי מדובר בזוג אמריקני, ולטענתה ניתן להסיק זאת מאופי הלבוש שלהם, אך מוכנה לנסות ולאתר אותם בכל יבשת. אפילו ערוצי חדשות בטלוויזיה בארה"ב פרסמו את הקריאה הנרגשת והתמונות, אך נכון לרגע כתיבת שורות אלו הזוג שכל האינטרנט מחפש עדיין לא אותר.

"אני נדהמת מהתגובות שהתמונות עוררו", סיפרה ג'ן לאתר באזפיד. היא עדיין מנהלת את המצוד, ופונה באופן אישי לגולשים הטוענים כי הם מכירים את הזוג ומסוגלים ליצור עמם קשר. בינתיים עושה רושם כי אף אחד לא מעלה על דעתו שהשניים לא רוצים להתפרסם ומעדיפים להישאר אנונימיים. מי יודע, אולי היא התחרטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הצליחה לתפוס אותם בתור למעלית./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה שהיא אמרה כן./מערכת וואלה!, צילום מסך

כלי התקשורת בעולם הצטרפו למאמצי האיתור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully