וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אייפונים צריך כדי לעצור קליע של קלצ'ניקוב? צפו

אילן גלר

3.7.2015 / 6:41

חובבי נשק ייהנו לצפות בסרטון שמעריצי אפל לבטח יכנו התעללות נוראית בנייד הפופולרי. אבל זה לא מנע מהחבר'ה שתיעדו עצמם יורים קליע מטווח אפס לעבר שורה של אייפונים ליהנות מהניסוי עד הסוף ולרסק את הטלפונים ששרדו עם רובה ציד

צילום מסך

לאומת האינטרנט נמאס כנראה להרוס את השעון החכם של אפל והיא חוזרת לקורבן וותיק יותר: מכשיר האייפון 6. בסרטון ויראלי שצבר מיליוני צפיות עד כה מוצג הניסוי המרתק שעלול לגרום לחובבי הטלפון החכם של אפל להתקף לב. כל מטרת הניסוי היא לבחון בכמה מכשירי אייפון צריך להצטייד כדי לעצור כדור הנורה מרובה קלצ'ניקוב (AK-47).

במהלך הניסוי הוצבו מכשירי האייפון בשורה, ואז נורה לכיוונם קליע מטווח אפס. התשובה, אגב, היא בין חמישה לשישה ניידים, תלוי בזווית המדויקת בה נורה הכדור. אחת ממסקנות המחקר הלא מדעי בעליל הזה היא שהמכשיר עמיד יותר בחלקו התחתון מאשר במרכזו. מכשיר האייפון השביעי בשורה אומנם נחבל מעט, אך נותר שמיש לחלוטין, כפי שניתן לראות.

כמובן שמבחינת עורכי הניסוי התוצאה הזו לא הייתה מתקבלת על הדעת, ועל כן בסיום המטווח הצטיידו ברובה ציידים טעון וירו פעמיים לעבר שורת הסמארטפונים, עד שנותרו מהם רק פירורי מתכת בודדים ובלתי ניתנים לזיהוי. כנראה שמכשירי האייפון אינם מספקים הגנה מושלמת נגד אש חיה, אם כי אנחנו בספק שמתחריה של אפל היו מגיעים במבחן הזה לתוצאות מרשימות בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully