וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי ממעוף הציפור: האם תמונת הטייסים הוויראלית מזויפת?

3.7.2015 / 6:06

שלושה חיילי צוות אוויר אמריקניים העלו לרשת גרופי (סלפי קבוצתי) ממקום שרובנו לא נזכה להצטלם בו, כשהם יושבים במטוס תובלה ורגליהם באוויר. הגולשים בחלקם לא משוכנעים שמדובר בצילום אותנטי

זה נכון שהרבה אנשים עפים על עצמם בעת צילום סלפי, אבל התמונה הבאה שעלתה לרשת, ומתעדת טייסים וחיילים אמריקנים במרחק עצום מקו הקרקע, לוקח את זה כבר לשלב הבא.

הסלפי שצץ לאחרונה ברשת שיתוף התכנים "רדיט" מראה שלושה אנשי חיל אוויר אמריקניים מצלמים גרופי (סלפי קבוצתי) בעוד רגליהם מתנדנדות מעל למטוס צבאי בעודו משייט מעל נוף מדברי, עם תוספת של חתיכת שמיים, שלא נתבלבל חלילה. מאחוריהם ברקע, עומדים שלושה חברי צוות נוספים. התמונה שפורסמה נראית מרשימה למדי, אבל עוררה דיון סוער לגבי מידת האותנטיות שלה.

מצד אחד עלו טענות לזיוף, או איחוד של שתי תמונות ליצירת האפקט, ומצד שני היו מי שטענו שקשה עד בלתי אפשרי לזייף את נסיבות התצלום, וכי התגים מזהים את המצולמים כשייכים ליחידת הלוחמה האווירית, שבסיסה בווירג'יניה. לכאורה הנוף תואם את מיקום הבסיס אבל כך או אחרת, צילום הסלפי התמים עלול לעלות ליוצרו והמתועדים בו בעונש לא קל, שכן ייתכן וצילומו מפר את חוקי הצבא האמריקני.

  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully