וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת "בלחץ": שרה או'קונר מדווחת על עליית המכונות

2.7.2015 / 17:09

הומור שחור הוא אחד מהרגליים הרבות עליהן עומדת הרשת ומעריצי סדרת סרטי "שליחות קטלנית" לא היו יכולים לקוות לציוץ טוב מזה בטוויטר

מערכת וואלה!

הבוקר דיווחנו לכם על המקרה המצער בו נהרג עובד במפעל פולקסווגן בגרמניה על ידי רובוט תעשייתי. הרשת כמובן התמלאה ישר בהומור שחור ותאוריות קונספירציה על כך שהרובוטים מתחילים להשתלט על העולם, ממש כמו בסרט שליחות קטלנית.

רק שאז קרה הדבר המדהים הבא - עיתונאית בשם שרה או'קונור דיווחה בטוויוטר על האירוע והגולשים לא הצליחו לפספס את הדמיון בין שמה לשם של גיבורת סדרת הסרטים, שרה קונור. הרשת הגיבה בהיסטריה רבתית עם ציוצים כמו: "זה קורה! זה באמת קורה!", "סקיינט מתעוררת" או "שמישהו יקרא לשוורצנגר". התחושה הייתה שמעריצי הטרמינייטור רק חיכו ליום הזה.

או'קונור בתגובה כבר הספיקה להתנצל ולהגיד שהיא לא שמה לב. היא ביקשה מהמעריצים לכבד את זכרו של המת ואנחנו רק מקווים שכל זה הוא לא תעלול יחצ"ני על מנת לקדם את הסרט החדש בסדרה שיצא רק השבוע לאקרנים.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully