וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס, רובים וביקיני: המרוץ לנשיאות של דן בלזריאן

5.7.2015 / 12:56

מלך האינסטגרם, ואחד מאושיות הרשת המוכרות בעולם, פצח בקמפיין בחירות נוטף סקס ובחורות בביקיני לנשיאות ארה"ב. על סדר היום הפוליטי: מסיבות בריכה, מטוסים פרטיים ונשק חם

צילום מסך

דן בליזריאן, אלוף הפוקר המקצועי, איש הבחורות בביקיני ואביר הגברברים באינסטגרם הכריז כי גם הוא רץ לנשיאות ארה"ב בשנת 2016, אבל אתם לא תראו אותו מתחכך בזמן הקרוב עם המועמדים האחרים לנשיאות בכנסי בחירות בערים נידחות.

את הקמפיין שלו הוא מוביל במסיבות במועדונים, מסיבות בריכה ומסיבות מיוזעות עם מינימום בגדים באופן כללי. הפלייבוי המיליונר השיק לאחרונה את סיבוב ההופעות הנשיאותי שכולל ביקור בחמישה מועדונים שונים בטורונטו, מונטריאול, ניו יורק ובוסטון (לא אמרו לו שהקנדים לא מצביעים בבחירות האלה?).

אחרי חודש של פרסומים משעשעים באינסטגרם, ובשאר הרשתות החברתיות, בליזריאן השיק השבוע את סרטון הקמפיין הראשון שלו; לא תמצאו בו אג'נדות פוליטיות או ויכוחים על ימין ושמאל, אלא בעיקר את דני-בוי המכנה עצמו "פילנתרופ מיני", כשהוא מוקף במה שהפך להיות הסמל המסחרי שלו - בחורות טובות מראה וברוכות חזה בביקיני או פחות.

"מה שטוב במסיבות בריכה הוא מה שאתה מקבל את מה שאתה רואה", כתב בליזריאן לעוקביו לצד הסרטון, עם ההשטאג שמלווה את קמפיין הבחירות שלו #Bilzerian16. בשלב הזה נראה שהקמפיין נערך רק באינסטגרם, מול יותר מעשרת מיליון העוקבים שלו ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות.

עד כה צצה מדי פעם תמונה של בליזריאן כשהוא הולך לצד חברותיו כשרק סטיקר עם סלוגן הבחירות מכסה את הפטמות שלהן. שחקן הפוקר שהונו מוערך בכמאה מיליון דולרים ממעט לחשוף את דעותיו הפוליטיות למרות שאפשר כבר לנחש מה דעתו לגבי הזכות לשאת נשק חם.

לאחרונה הוא אף נעצר והורשע בשימוש בחומר נפץ תוצרת בית, כתוצאה מכך הוא אולץ לפרסם הודעה פומבית על שימוש אחראי בנשק. בנוסף הוא גם עומד בפני תביעה בסך של 85 אלף דולרים בעקבות השלכה של כוכבת פורנו מגג ביתו לבריכה (לפי הסרטון זה היה בהסכמה ובחיוך) אך בדרך למטה היא חטפה מכה ושברה את ידה.

עם כל השערוריות האלה בקנה, לא נראה שמישהו עוד יכול למצוא עליו לכלוך אבל גם לא נראה שהוא הולך לרשת את אובמה בחדר הסגלגל בשנים הקרובות. בינתיים נותר לנו הגולשים רק ליהנות מהקמפיין המקורי ביותר לבחירות הקרובות שידעה הרשת עד כה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Apparently the club last night had a loose dress code #Bilzerian16

A photo posted by Dan Bilzerian (@danbilzerian) on

@connor_rileyyy campaigning correctly, got the Hawaiian shorts and the ratio right #Bilzerian16 via: @collegeweekly

A photo posted by Dan Bilzerian (@danbilzerian) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully