וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיעלם מהרשת: כך תמחקו סופית את חשבון הפייסבוק שלכם

6.7.2015 / 11:59

מי שניסה להיעלם מהרשת החברתית גילה שזה לא כל כך פשוט. האופציה הראשונה שמציעה פייסבוק היא להקפיא את החשבון אך בעוד הגישה שלכם תישלל, המידע שלכם ימשיך להיות ברשת. כך תיעלמו משם לנצח

יוטיוב

מי לא רוצה לפעמים למחוק את פייסבוק? הרשת החברתית שהפכה לחלק בלתי נפרד מחיי רובנו, גובה מאתנו לעתים מחיר כבד בשעות שינה, הסחות דעת מסביב לשעון, ובמקרים קיצוניים גם פגיעה של ממש בתפקוד, כמו כל אמצעי בריחה מהמציאות שנעשה בו שימוש יתר.

אם הפעם החלטתם סופית שאתם רוצים להיפרד מהעולם של צוקרברג וחבריו, במקום להקפיא את הפרופיל ולהחזיר אותו שעתיים אחר כך, הגיע הזמן שתדעו איך להסיר את עצמכם מפייסבוק אחת ולתמיד.

קודם כל תזכרו שהשלב הראשון הוא הקפאה של החשבון לזמן מוגבל או בלתי-מוגבל. כדי להתחיל בהליך הגירושים היכנסו לחשבון הפייסבוק שלכם, ולחצו על המשולש הקטן בצד ימין למעלה, בסמוך למנעול האחראי על הגדרות הבטיחות. מהתפריט הנפתח בחרו באפשרות Security. בשורת האפשרות Deactivate Your Account - שכבר מוכרת לכם כנראה אם אי פעם הורדתם והחזרתם את הפרופיל שלכם - ולחצו על Edit.

פייסבוק תובעת את דיזיינבוק. ShutterStock
שלום ולא להתראות./ShutterStock

פייסבוק כמובן לא מעוניינת להקל על משתמשים להשמיד את עצמם וכעת תפעיל את מיטב כוחות הפולניות שלה בניסיון לגרום לכם להישאר. תקבלו הודעת התראה לפני המחיקה ובה תמונות של החברים שיש לכם הכי הרבה אינטראקציה איתם ברשת החברתית, בלי לחשוב על זה שאולי בגללם אתם עוזבים. אשרו והמשיכו הלאה לציון סיבת העזיבה, אם בא לכם.

שימו לב שאם אתם מנהלים עמודים כלשהם - הם יימחקו במידה ואתם המנהלים היחידים, לכן מומלץ להעבירם הלאה במידה ויש בהם פעילות בעלת ערך כלשהו. אם לא, נצלו את ההזדמנות למחוק מפייסבוק עוד עמוד מיותר. בחלק האחרון תוכלו גם לבחור להוריד עותק מקומי של כל הקובץ, מה שיקל עליכם להפוך את הפרידה לסופית בהחלט הפעם.

ואם בכל זאת אתם חלשי אופי כמונו ורציתם רק הפסקה זמנית, נאמר לקראת תקופת מבחנים או סתם יציאה לחופשה, בשלב הסופי תוכלו לבחור באפשרות Auto-reactivate ולהגדיר תוך כמה ימים ישוב הפרופיל שלכם לחיים. סיימתם? לחצו על Deactivate ואם אתם מוכנים להתרגל סופית לעולם אמיץ וחדש ללא הרשת החברתית, הקליקו כאן, תנשמו עמוק ותעלימו את עצמכם סופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מסך המחיקה של פייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
העמוד האחרון שתראו בפייסבוק./צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully