וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מסך הטלוויזיה הדק בעולם הגיע לישראל

6.7.2015 / 16:09

סוני השיקה הבוקר בארץ שתי טלוויזיות חדשות, אחת עם המסך הדק בעולם והשנייה הפועלת על מערכת אנדרואיד, על שלל הפיצ'רים והאפליקציות שגוגל מציעה

מערכת וואלה!

סדרת המסכים החדשה של SONY BRAVIA לשנת 2015 הושקה היום, ובהן הטלוויזיה הראשונה הפועלת על מערכת אנדרואיד ייעודית וכן המסך הדק ביותר בעולם, לפחות נכון לרגע זה.

מסכיBRAVIA החדשים מאופיינים באיכות תמונה בבהירות ועוצמה משופרים מאי פעם, לדברי מפתחי סוני, הודות למעבד X1 החדש המנצל את מלוא יכולות המסך לשם קבלת תמונה חדה, עם ניגודיות וצבע משודרגים. ואכן חווית הצפייה בהם מרשימה מאוד, בעיקר בדגמי ה-4K החדשים.

את הסדרה מובילים השנה דגמי גולת הכותרת המצוידים במערכת ההפעלה לוליפופ 5.1 מבית גוגל. עד כה פעלו טאבלטים וטלוויזיות חכמות על גרסאות כלליות של מערכת ההפעלה, ואילו כעת יוכלו מסכים חכמים ליהנות מגרסה מותאמת וייעודית לטלוויזיות, עם שלל התכנים, האפליקציות והמשחקים הזמינים למשתמשי אנדרואיד, ישירות מחנות גוגל פליי וכן מרשת PSN של סוני.

הממשק החדש של טלוויזיות BRAVIA תחת השם One-Flick Entertainment מקבץ עבור הצופים תכנים ממגוון שרותי מדיה ברשת כמו YouTube לצד ותכנים אישיים כמו PlayMemories, וכן שידורים דיגיטליים רגילים. תוכלו להיעזר גם במחוות אצבע כדי לנווט בתכנים בקלות ובמהירות, ואף לשחק במגוון רחב של משחקים ללא צורך בחיבור קונסולה או אביזר אחר. במשחקים תוכלו להשתמש בשלט הרגיל, השלט המיוחד או בשלט קונסולה ממשי, לבחירתכם.

שלט המחוות החדש One-Flick Remote מאפשר גישה נוחה ומהירה לניווט קל ופשוט באמצעות שלט רחוק עם משטח מגע, מה שאומר שלא צריך לכוון ולהצביע מרחוק על מסך הטלוויזיה ורכיב ה- NFC מאפשר בנגיעה אחת שיקוף של הסמארטפון על גבי המסך הגדול, להצגת כל תוכן שתבחרו.

בין היתר מציגה סוני השנה את המסך הדק ביותר בעולם בסדרת X9, בעיצוב ULTRA SLIM הדק ביותר שהחברה הציגה במסכי LED אי פעם: רק 4.9 מילימטרים, שזה דק יותר מהסמארטפון הממוצע. למרות העובי המינימליסטי מתברר שאיכות הסאונד של הדגמים החדשים - נקודת תורפה בלא מעט מוצרים מובילים - איכותית ומרשימה לא פחות מהרזולוציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully