וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתגלה מי מחק אתכם בפייסבוק

7.7.2015 / 11:31

אחת הסוגיות מעוררות המחלוקת ברשת החברתית היא הסרת חברים. גם אם מדובר במישהו שלא דיברתם איתו כבר שנים, מהלך שכזה מתקבל לרוב בעלבון, אבל מי לא היה רוצה מודיעין טוב יותר לגבי מצבו החברתי?

פייסבוק. ShutterStock
חבר אמיתי לא מאנפרנד./ShutterStock

בימינו ככל הנראה אין דרך דיגיטלית ברורה וחדה יותר לסמן את סופה של מערכת יחסים מלעשות אנפרנד למישהו בפייסבוק והסרתו מרשימת החברים שלנו. אפליקציות רבות שנועדו לרשת החברתית ולסלולרי התיימרו לספר לנו מי מחק אותנו מרשימת החברים שלו, אבל לא באמת סיפקו את הסחורה עד היום.

כעת מגיעה Who Deleted Me on Facebook שיצר אנתוני קוסק, ואכן תראה לכם מי הסיר אתכם מהרשת החברתית שלו. האפליקציה תספר לכם מי מהחברים שחשבתם שמחק אתכם למעשה סגרו את חשבונותיהם באתר, ותערוך מעקב אחר כמות החברים שלכם.

לאחר התקנת האפליקציה תתבקשו לקשרה לחשבון הפייסבוק הקיים שלכם, לאחר מכן תוכלו לנווט בין רשימות שונות ובהן החברים שמחקתם, חברים שמחקו אתכם, חברים שנטשו את פייסבוק ועוד. אם תרצו, תוכלו כמובן גם לקבל התראות מידיות בכל מקרה שכזה.

Who Deleted Me on Facebook זמינה ל-iOS ואנדרואיד, אך שימו לב - האפליקציה לא יכולה לחזור בזמן ולכן תתעד את המידע הרלוונטי אך ורק מרגע התקנתה והלאה. היא גם לא יכולה לתקן מערכות יחסים, אז אם אתם על הכוונת של יותר מדי חברי פייסבוק תיאלצו להתמודד עם זה בעצמכם.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully