וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הפייסבוק המרגשת: ימיו האחרונים של הכלב הגוסס

7.7.2015 / 15:13

לצ'סטר הקטן לא נותר עוד זמן רב בעולם, ובמקלט החיות שהציל אותו חיפשו מישהו שייתן לו סוף מאושר. כשניקול אליוט ראתה את הקריאה בפייסבוק היא הייתה חייבת להתנדב והחליטה לשתף את הגולשים בימיו האחרונים

אחד השימושים העיקריים שעושים חובבי בעלי חיים במדיה החברתית, מעבר לתיעוד בלתי פוסק של חבריהם הפרוותיים כמובן, הוא איתור בתים עבור חתולים וכלבים. מגורים קופצניים ועד לאלו שנזנחו לעת זקנה על ידי אנשים חסרי-לב.

ניקול אליוט מג'ורג'יה ראתה בפייסבוק פוסט כזה שפרסם מקלט לחיות, ושם היא ראתה לראשונה את צ'סטר, עבורו חיפשו הפעם לא משפחה לאימוץ, אלא הוספיס - מקום בו ידאגו לו בימיו האחרונים. כעת היא ומשפחתה נחושים להעניק לו תקופת חסד אחרונה, אותה הם מתעדים לשמחת הגולשים באינסטגרם ובפייסבוק.

הכלבלב הפוטוגוני, בעל הגורל האומלל, ניצל רק לפני שלושה חודשים מהמתה בסיוע ארגון Animal Ark Rescue. הוא הגיע במצב גופני רע ועבר ניתוח להסרת גידול גדול שפשט בגופו. למרבה הצער, עם הופעתם של גידולים נוספים, ניתוח כבר ירד מהפרק ולכן פרסם הארגון את הבקשה למצוא לצ'סטר בית אחרון.

ניקול ראתה שנדרש "האדם המיוחד שיאפשר לו לסיים את חייו בנוחות" ומיד נשבתה בקסמו של הכלב הקטן. היא החליטה לאמצו ולהגשים את בקשתם של מי שהצילו אותו - "להפוך את ימיו הנותרים למלאים באהבה ובכיף".

לשם כך הכינה רשימת חוויות אחרונות (Bucket List) המלאה בפעילויות מהנות כמו יום של קניות מלא פינוקים כלבלביים, משחק עם חברים חדשים, ליקוק גלידה, טיולים לחוף הים עם בני המשפחה ועוד.

בנוסף לתיעוד האינסטגרמי, שהצליח לכבוש גם את לב הגולשים, לצ'סטר נפתח עמוד פייסבוק בשם "Chester's final journey", שזכה לכ-24 אלף לייקים נכון לרגע זה, וגם בו תוכלו לעקוב אחר רגעיו האחרונים של צ'סטר בחיק המשפחה המאמצת האחרונה.

Chester's shopping spree! #chestersfinaljourney

A photo posted by Nicole Elliott (@chestersfinaljourney) on

Hospice needed!! Columbus, GAChester came to us from Animal Control back in April of this year. Life has given him a...

Posted by Animal Ark Rescue on Friday, June 26, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully