וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בפיד שלכם בפייסבוק: חלון הווידאו המרחף

אילן גלר

8.7.2015 / 11:04

בדומה לאפליקציית יוטיוב, הרשת החברתית אימצה פיצ'ר המאפשר להמשיך לגלול בפיד בעת הצפייה בסרטון. שחס וחלילה לא תעצרו רגע ותפסיקו לחלק לייקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לא נפסיק לגלול./מערכת וואלה, צילום מסך

למי מאיתנו זה לא קרה - ראינו סרטון וידאו מעניין בפיד הפייסבוק אבל לא ממש רצינו לעצור את הגלילה ולפספס עדכונים מעניינים רק כדי לצפות בו עכשיו. בפייסבוק החליטו שמדובר בצרה של ממש והפתרון אותו מציעה הרשת החברתית הוא פיצ'ר חדש המאפשר להקפיץ חלון וידאו מרחף שיעקוב אחרי הגלילה לאורך הפיד.

הפיצ'ר, שהחל כבר להופיע אצל חלק מהמשתמשים בעולם, דומה מאוד לחלון המרחף באפליקציה של יוטיוב. בפייסבוק כל שתצטרכו לעשות הוא ללחוץ על הכפתור המופיע כעת (או יופיע בקרוב ממש) בצדו הימני התחתון של נגן הווידאו ולנתק אותו מהעמוד.

ברגע שהסרטון יקפוץ החוצה תוכלו להמשיך לגלול ללא הפרעה ולצפות בתיעוד החתולים הכי מצחיקים של השבוע מבלי לפספס את כל המנות שחבריכם אכלו במסעדות ומסיבות הבריכה שאליהם הם הלכו. עם סיום הצפייה ניתן כמובן להעלים את חלון הווידאו, או לצפות בו לאורך זמן.

כמו רבות מהתכונות החדשות, אותן הציגה פייסבוק לאורך השנים, גם זו לא נולדה במוחו הקודח של מארק צוקרברג או עובדיו. ברשת החברתית Tumblr נהנים המשתמשים מתכונה דומה כבר חודשים רבים, והגרסה של פייסבוק דומה מספיק על מנת לשכנע שאנשי החברה בהחלט קיבלו השראה מהמתחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully