וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף קל: 10,000 דולרים מתנה לגולש שיעזור לו למצוא שידוך

אילן גלר

8.7.2015 / 11:17

אם אתם מכירים מישהי פנויה באלבמה, שתרצה לצאת עם לו יו בן ה-29, גם לכם יש סיכוי לזכות בפרס המוצע על ידו. לדבריו, מדובר בכסף קטן לעומת הסכומים שאנשים מוציאים על שירותי דייטינג כושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לו יהי./מערכת וואלה!, צילום מסך

לו יו בן ה-29 עבר לאחרונה להתגורר בעיר ברמינגהם שבאלבמה, וככל צעיר המכבד את עצמו הוא יצא לסדרה של דייטים על מנת להכיר את בנות המקום. המפגשים הללו היו כנראה עד כדי כך כושלים, עד שלו השתכנע שהדרך היחידה לעשות את זה נכון היא להשיק קמפיין רשת יוצא דופן, ומושקע במיוחד, למציאת חברה.

הקמפיין, שעשוי להעשיר את קופתו של לפחות גולש אחד בעולם, הפך כצפוי לוויראלי ובמרכזו ניצב האתר שהקים יו וקורא לכל הגולשים להציע לו את חברותיהם או בנות משפחותיהם כמועמדות לדייט. והנה החידוש: אם המועמדת שלכם לתפקיד החברה של יו תצליח להחזיק מעמד במערכת היחסים במשך שישה חודשים לפחות, הוא מבטיח לשלם לכם 10,000 דולרים במזומן.

באתר שלו, מפרט לו את תחביביו הכוללים טניס, הליכות, משחקי לוח ועוד. הוא אוהב סרטים וספרים ומגדיר עצמו כלא-מעשן ולא-דתי.

נשמע לכם כמו השקעה תמוהה? לו יו דווקא משוכנע שמדובר בניצול חכם ומתוכנן היטב של הכסף שלו, ומוסיף כי אנשים עלולים להוציא הרבה יותר מהסכום הזה לאורך חייהם על שירותי דייטינג ומפגשים כושלים. ההבטחה לפרס עושה את שלה, ובמשך שבוע אחד הוצף יו במאות פניות. למרבה ההפתעה, כמעט מחצית מהמציעים הודיעו מראש במסגרת הפנייה כי הם מוותרים על הפרס הכספי, ורק מעוניינים בזוגיות טובה ומוצלחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא, את לא יכולה להציע את עצמך ולקחת את הכסף./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני כל כך שנון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויודע לעשות חיים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דייטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully