וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה את פניה עם אקנה ללא איפור - וספגה אש מהגולשים

אילן גלר

8.7.2015 / 11:49

עשרות אלפי תגובות נבזיות הצליחו לפגוע באם פורד, אחרי שהיא פרסמה את תמונתה ללא איפור. היא החליטה להילחם בתופעת הבאדי-שיימינג (ביוש הגוף הנשי) ברשת והעלתה סרטון עם חלק מההערות שהיא קיבלה

יוטיוב

כ-100,000 תגובות - רובן נבזיות - הצליחה לסחוף הדוגמנית לשעבר, אם פורד, אחרי שפרסמה ברשת את תמונתה נטולת איפור ומנוקדת בפצעונים. "לפעמים קשה לזכור שאתם יפים כמו שאתם", היא כתבה בתגובה בבלוג שלה

אם פורד היא דוגמנית לשעבר, שלקתה באקנה - מחלת עור נפוצה המכונה גם "חצ'קונים" - והחליטה לפני כמה שבועות לפרסם בבלוג שלה תמונות פנים ללא איפור כדי לעורר מודעות לנושא ולעזור לאנשים - כולל עצמה - להשלים עם מראה שאיננו עונה להגדרות היופי של מגזיני האופנה.

התמונות כצפוי עוררו כמאה אלף תגובות, ולמרבה הצער רבים מהמגיבים בחרו להשמיץ את אם על התמונות שפרסמה ולא לנהל דיון ענייני או להעריך את אומץ לבה; בסרטון, אותו פרסמה, מקריאה אם כמה מהתגובות האיומות הללו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני ואחרי האיפור./מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שמתרחש לעתים קרובות בדיונים מסוג זה, רבים מהמגיבים בחרו להסוות ביקורת בעלת אופי שובניסטי מובהק (כיצד אישה מרשה לעצמה לפרסם תמונות בהן פניה אינן נראות מושלמות?!) תחת טיעונים אתיים כביכול, והאשמתה של אם בשקר וזיוף.

"אחד מהאתגרים הרבים שאנו כחברה עומדים בפניהם היום, הוא שאנחנו רגילים כל כך לראות תמונות המציגות שלמות מזויפת ובוחרים להשוות את עצמנו לסטנדרטים לא ריאליים של יופי", כתבה אם בבלוג שלה. "לפעמים זה יכול להיות קשה לזכור את הדבר החשוב ביותר - אתם באמת יפים כמו שאתם".

  • עוד באותו נושא:
  • שיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully