וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא אנטישמים": האם אינסטגרם חסמה את דגל ישראל?

8.7.2015 / 14:55

משתמשים ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות דיווחו שניסיון להגיב לתמונה עם אימוג'י של דגל ישראל זכה לתגובה כי הוא חסום " כדי להגן על הקהילה שלנו"

אינסטגרם. ShutterStock
מיהרו לשחרר הסבר./ShutterStock

הפוליטיקה של האימוג'י נמשכת: לפי הדיווחים ברשת, אינסטגרם חוסמת את אפשרות השימוש באימוג'י המציג את דגל ישראל למשתמשים מסוימים. הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות הואשמה באנטישמיות בעיקר על ידי גולשים יהודים.

אבל לפני שנמהר להאשים את אינסטגרם (השייכת לפייסבוק) בשנאת חינם, כדאי שתדעו שנציג מטעם החברה הודיע כי מדובר בבאג ולא בפיצ'ר מכוון. לדברי החברה העובדה שחלק מהמשתמשים לא הצליחו לגשת אל האימוג'י הכחול-לבן מתוך האפליקציה נבעה מטעות במערכת, שהשפיעה באופן דומה גם על הדגל הפיני, לכאורה.

לפי בדיקה שערכו אנשי אתר Motherboard נראה כי חלק מהמשתמשים אכן הצליחו לגשת אל הדגל, בעוד אחרים קיבלו הודעת שגיאה: "התגובה נחסמה: סליחה אבל הערות מסוג זה אינן מותרות. אנו חוסמים תוכן ופעולות מסוימות כדי להגן על הקהילה שלנו". ההודעה כצפוי עוררה עוד יותר זעם מאי-זמינות האמוג'י מבחינה טכנית והובילה משתמשים רבים לשלוח הודעות זועמות למנהלי הרשת החברתית.

"גילינו שתקלה טכנית לא מכוונת השפיעה על האימוג'י, כולל הדגל הישראלי והפיני. זיהינו ופתרנו את התקלה, אנשים אמורים להיות מסוגלים להשתמש באימוג'י המדובר כבר עכשיו", מסר נציג החברה. האם מדובר בתקלה אמיתית או במחאה פוליטית של אחד המתכנתים באתר? כנראה שלעולם לא נדע בוודאות.

דגל ישראל באינסטגרם. אינסטגרם, אתר רשמי
ההודעה המטרידה./אתר רשמי, אינסטגרם
דגל ישראל באינסטגרם. אינסטגרם, אתר רשמי
כחול ולבן יש בהרבה דגלים./אתר רשמי, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully