וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קורה: מלחמת הרובוטים בין ארה"ב ליפן

8.7.2015 / 16:38

בעוד כשנה ייפגשו בזירה שני רובוטים ענקיים בגובה של כחמישה מטרים להתכתשות מתכתית אלימה. רק נקווה שזה יהיה טוב יותר מהסרט "פלדה אמיתית"

צילום מסך

זה אולי ישמע לכם כמו תקציר של סרט מדע בדיוני לא מוצלח במיוחד אבל בעוד כשנה נזכה לצפות באירוע ספורטיבי יוצא דופן - קרב בין שני רובוטים עצומים. כל אחד משני לוחמי המתכת מתנשא לגובה של כחמישה מטרים וכל אחד מהם יילחם למען האומה חובבת הטכנולוגיה שבנתה אותו - ארה"ב vs יפן.

מדובר באירוע שלא נראה עד כה, שהחל מאתגר שהציעה יצרנית הרובוטים האמריקנית MegaBots ביוטיוב. ב-MegaBots בטוחים למדי שרובוט הלחימה שלהם, Mark II, הוא החזק והמוצלח ביותר בעולם וכדי להוכיח זאת הם החליטו לקרוא ליפנים לנסות ולהביס את הרובוט שלהם בזירה.

"לנו יש רובוט ענק, לכם יש רובוט ענק" - כך אמרו נציגי החברה הסרטון שזכה למענה שבוע לאחר מכן. החברה היפנית "סווידובאשי" נענתה לאתגר וקבעה כי תהיה מוכנה בעוד שנה אחת לקרב. בנוסף, לטענת היפנים חילופי ירי בין שני הרובוטים באמצעות תותחי צבע עצומים (לאף אחד אין כוונה לגרום נזק ממשי לרכוש יקר כל כך) מתאימים לקרב בין פחדנים, ועל כן הם מתכננים עבור האירוע רובוט שיהיה מוכן לקרב מגע מטווח אפס.

זו עשויה להיות תחילתו של ענף ספורט חדש ומלהיב, אם כל דיבורי הרהב הללו אכן יהפכו לטורניר היסטורי בין המעצמות. בינתיים אפשר רק לקוות שהתוצאה לא תהיה דומה כלל למה שראינו בסרט "פלדה אמיתית" עם יו ג'קמן.

  • עוד באותו נושא:
  • רובוטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully