וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תקימו אתר משלכם בחינם תוך פחות מעשר דקות

9.7.2015 / 6:53

אם יש לכם עסק קטן, אתם רוצים למכור את היצירות שלכם לכל העולם, לפתוח לעצמכם כרטיס ביקור מקוון או פשוט להציג את עצמכם לעולם - בימינו מי שאין לו נוכחות ברשת לא קיים. כך תמצאו לכם פינת אינטרנט קטנה משלכם במהירות ובקלות

אישה עם תינוק מול מחשב נייד. ShutterStock
הדרכים הכי קלות לסדר לעצמך נוכחות ברשת./ShutterStock

הכלים המוצעים לבניית אתרי אינטרנט התקדמו דרך ארוכה מאוד מאז ימי GeoCities המיתולוגית, ומאפשרים לנו לעצב את נוכחותנו המקוונת באופן קל מאי פעם. אם בעבר רק עסקים גדולים יחסית נזקקו למקום משלהם ברשת, היום כל עצמאי שלא באינטרנט כמעט ולא קיים.

השירותים המקוונים הנבחרים הבאים יאפשרו לכם להקים אתר אישי או עסקי, ולעשות זאת בצורה הקלה והמהירה ביותר, בין אם אתם יוצרים או בעלי עסקים ועצמאיים מכל תחום. תוכלו לבחור להשתמש בשירותים בגרסתם החינמית, או לשדרג אותם לשירותי פרימיום ובהם האפשרות לחנות מקוונת ועוד.

WIX

ראשון ברשימה הוא השירות הפופולרי שמציעה החברה הישראלית. WIX נוצר כדי לאפשר הקמת אתרים מהירה מכל סוג, ללא צורך בידע קודם בתכנות או בעיצוב אתרים. הפלטפורמה העשירה והמגוונת של האתר משמשת יותר מ-67 מיליון משתמשים ביותר מ-190 מדינות ומציעה מאות עיצובים המחולקים ל-70 קטגוריות.

הקמת האתר מתבצעת בממשק גרירה נוח בשלושה שלבים פשוטים: בחירת תבנית, הזנה של תמונות וטקסטים משלכם, שיהפכו את התכנית לאתר האישי שאתם רוצים, ואז פרסום זריז של האתר החדש. WIX מציע חיבור אוטומטי לרשתות החברתיות, שוק אפליקציות שיאפשרו לכם להוסיף פיצ'רים מיוחדים ועוד. אתרים שהוקמו בפלטפורמה מבוססים HTML5 ומותאמים במיוחד לגלישה במובייל. בנוסף, השירות מאפשר עריכה של האתר בגרסתו הסלולרית הנפרדת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
67 מיליון משתמשים ברחבי העולם. WIX./מערכת וואלה!, צילום מסך

Weebly

שירות נוסף, השם דגש על הצגת התוכן שלכם בצורה האופטימלית גם בגלישה בסלולר, הוא Weebly. האתר מאפשר שילוב קל ונוח של בלוג באתרכם וגם הקמת חנות מקוונת (eCommerce), שתאפשר לכם למכור מוצרים סיניים זולים, יצירות אמנות מקוריות וכל מה שרק תרצו. האתר מציע כמות אדירה של תבניות מקצועיות למראה, וגם כאן תתבקשו לגרור את האלמנטים הרצויים בצורה קלה ופשוטה כדי ליצור את האתר שלכם.

בגרסה החינמית תוכלו ליהנות מעד חמישה עמודים ומהם תוכלו כמובן להפנות לבלוג ועמוד הפייסבוק שלכם, לתוכן ומידע נוסף או לשדרג לאחד ממסלולי הפרימיום. עוד מציעה Weebly אפליקציות ניהול ועריכת אתרים לאנדרואיד ו-iOS, חיבור מלא למדיה חברתית, אחסון בענן ושירות ניתוח נתונים פנימי לסקירת תעבורת הגולשים (טראפיק) באתר שלכם.

Moonfruit

שירות Moonfruit מציע כלי להקמת אתרים זריזה, עם דגש על התאמת העיצוב שלכם. באתר הזה תוכלו להגדיר ברמת פירוט גבוהה יותר משירותים אחרים איך תרצו שאתרכם ייראה. השירות מבוסס HTML5 ומבצע התאמות לאתרכם כך שייראה אופטימלי לא משנה אם הגלישה אליו מתבצעת מהמחשב, מהסלולר או מהטאבלט.

בין שלל שירותים דומים, האתר מציע יתרון חשוב בכך שהוא מבצע אופטימיזציה ל-SEO בהתאם לתכני העמוד, כך שהתוכן שלכם ימשוך יותר מבקרים מחיפושים ברשת, ויופיע גבוה יותר בתוצאות גוגל, למשל. השירות מציע גם ניהול של חנות מסחרית בגרסתו החינמית, אפשרות טובה במיוחד לבעלי עסקים קטנטנים או יוצרים שעושים את צעדיהם הראשונים במכירה מקוונת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוכלו להגדיר אלמנטים עיצוביים ברמת פירוט גבוהה. Moonfruit./מערכת וואלה!, צילום מסך

Yola

שירות Yola מציע את אחד מעורכי האתרים היותר נוחים לשימוש, וכן "אשף" שהופך את תהליך הקמת האתר לפשוט יותר צעד אחר צעד, בלי מקום לפספוסים. תוכלו לגרור אלמנטים עד שתגיעו לתבנית ולעיצוב המתאימים לכם, ותוכלו גם לתת לאתר להציע לכם אפשרויות שונות להצגת התוכן.

בעוד פלטפורמות, מסוג זה, נועדו בעיקר כדי למנוע צורך בהתעסקות בקוד, במידה ותרצו (או תצטרכו) מאפשרת Yola למשתמשים גישה לעריכת HTML, Javascript, ו-CSS לשם התאמה אישית, הוספת סקריפטים ייחודיים ועוד תוספות שניתן לשלב עם קצת ידע בתכנות.

העובדה שאין פרסומות מוטמעות באתרכם הוא יתרון נוסף, שמגדיל את כוח המשיכה של Yola. הגרסה החינמית מציעה אתר בן שלושה עמודים (שיתאים למי שמחפש כרטיס ביקור מקוון, עמוד נחיתה או אתר בסיסי) וניתן לשדרגה לכמה מסלולים מקצועיים, הכוללים עמודים ללא הגבלה וגם כתובת דומיין אישית, המומלצת במיוחד לאתרים עסקיים.

Otonomic

Otonomic הוא גם אתר ישראלי, אך בניגוד לשאר השירותים שסקרנו הוא מציע גישה שונה לבניית האתר העסקי, ולמעשה שואב את כל תכניו מעמוד פייסבוק קיים של העסק.

מהמשתמשים נדרשת התערבות מינימלית ביותר בהקמת האתר ואוטונומיק מייצר עבורכם דף ראשי, אלבומי תמונות וטופס יצירת קשר, על סמך תכני דף הפייסבוק העסקי שהקמתם.

אם אין לכם עמוד פייסבוק, אוטונומיק יקימו עבורכם אחד ללא עלות, ואם אתם כבר מתפעלים עמוד פעיל עם פוסטים, תמונות, סרטונים, פרטי קשר ותוכן נוסף, תוכלו לדאוג שהכול יתעדכן גם באתר בכל פעם שתעדכנו את עמוד הפייסבוק.

Otonomic מציעה ללא ספק פחות שליטה על התוצר הסופי מצד אחד, אבל מציעה קלות שימוש חסרת תקדים לכל מי שזקוק לאתר עסקי בסיסי, כמעין כרטיס ביקור אינטרנטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במיוחד למי שכבר יש לו עמוד פייסבוק פעיל. Otonomic./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully