וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקש מהמשטרה תמונת מעצר חדשה אחרי שתמונתו פורסמה בפייסבוק

9.7.2015 / 7:00

דניאל דיימון האוסטרלי הסתבך עם רשויות החוק, אבל נעלב במיוחד אחרי שצו המעצר שלו פורסם בפייסבוק עם תמונה לא מחמיאה. הוא כתב בתגובה כי הוא מעדיף שהפוסט יעלה מחדש עם תמונה אחרת והשוטרים הזמינו אותו להגיע לתחנה להצטלם

דניאל דיימון. פייסבוק, צילום מסך
באמת לא משהו./צילום מסך, פייסבוק

השילוב בין רשויות החוק, פושעים נמלטים והרשת החברתית כבר הוליד לא מעט סיפורים משעשעים נוסח "הפושעים הטיפשים ביותר בעולם", וכעת גם עמוד הפייסבוק של משטרת ויקטוריה באוסטרליה מצטרף לרשימה.

הצו למעצרו של דניאל דיימון פורסם בעמוד של המשטרה ברשת החברתית, אותו הם ניסו לאתר בשל הסתבכות בעבירות של תנועה וסמים. בפוסט שפורסם לצד תמונתו של דיימון נכתב כי המשטרה פונה לעזרת הציבור בחיפושים אחר החשוד.

מה שהשוטרים, ויתר הגולשים, לא ציפו לו הייתה תגובה מדיימון בכבודו ובעצמו: "אבל אולי תוכלו להשתמש בתמונה טובה יותר. זה צילום נוראי", כתב החשוד הנמלט בהתייחס לתמונת הפוטורצח שליוותה את הצו. דיימון נעלב מהתמונה הלא-מפרגנת שבחרו הרשויות והפך לוויראלי במהרה.

בצוות הסייבר של המשטרה לא נשארו חייבים ושיתפו פעולה עם המבוקש: "היי דניאל, בבקשה בקר בתחנת המשטרה הקרובה ביותר אליך ונארגן צילום של תמונה חדשה!", כתבו השוטרים. לכך השיב דיימון כי אכן בכוונתו לעשות זאת, "ברגע שאארגן כמה דברים. אני צריך להשיג לעצמי עורך דין ולסדר הכול", מסר וחתם בסמיילי.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully