וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינדר מציגה: גם לסלבס מגיעים סטוצים

אילן גלר

9.7.2015 / 9:35

קייטי פרי, אשטון קוצ'ר, לילי אלן והילרי דאף הם בין המפורסמים שכבר אישרו את הפרופילים שלהם באפליקציית הדייטינג הפופולרית, שהחליטה לעשות סדר בין החשבונות האמיתיים למזויפים

טינדר. טינדר, צילום מסך
הוי הכחול הקטן./צילום מסך, טינדר

חשבתם פעם כמה קשה להיות סלב? אתם פותחים חשבון בשירות דייטינג וכולם משוכנעים שמדובר בפרופיל מזויף. האם בעידן האינטרנט יישארו העשירים והמפורסמים בודדים וחסרי אהבה?

בטינדר החליטו שחייבים לשים סוף למצוקה האיומה הזו, ואפליקציית השידוכים הפופולרית מציעה מעתה "פרופילים מאושרים" (Verified Profiles), בדומה לפייסבוק וטוויטר. כעת יכולים מפורסמים לאמת באופן אישי שהפרופיל אכן שייך להם וכך להפריד בין החשבונות האמיתיים לעשרות המזויפים.

לפי הנחיות החברה, הפרופילים שיזכו לבדיקה ואימות מצד טינדר יהיו אלו השייכים ל-"אישיות ציבורית ראויה לציון, סלבים וספורטאים", אם כי בחברה לא מפרטים את הקריטריונים מעבר לכך, ולא מבהירים כמה מפורסמים יזכו לטיפול האישי וכמה אתם צריכים להיות מפורסמים בשביל לחצות את הסף. עושה רושם שמדובר בתכונה לא טריוויאלית כלל, שכן פיתוחה החל לפני יותר משנה ורק עתה הושלם באופן משביע רצון.

כדי לדעת אם הפרופיל מאושר או לא, חפשו את סימן הוי הכחול בפינה הימנית העליונה של תמונת הפרופיל. בין הפרופילים המאושרים שכבר עלו לטינדר תוכלו למצוא את קייטי פרי, אשטון קוצ'ר, לילי אלן והילרי דאף.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully