וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנו: מה הקטגוריות הכי פופולריות בקרב צעירים?

9.7.2015 / 13:58

וגם: מה זמן השהייה הממוצע של צעירים בני 18-35 באתר Pornhub ומי כוכבות הפורנו האהובות על דור המילניום? כל מה שרציתם לדעת על צפייה בפורנו באינטרנט ולא היה לכם את מי לשאול

מקור: יוטיוב

* בסרטון: אחת הפרודיות המשעשעות ברשת על פורנו.

אתר התוכן למבוגרים הפופולרי Pornhub פרסם השבוע נתונים רבים המצביעים על העדפות הפורנו של צעירים בני 18-34 (דור המילניום). האתר הפיץ את הנתונים בחלוקה לקטגוריות, זמני צפייה מועדפים, כמה זמן מבלים בממוצע מול סרטון וההבדלים בין המגדרים השונים.

מנתוני האתר עולה כי 60 אחוזים מכל הגלישה באתר מתבצעת על ידי צעירים בטווח הגילים הזה. השמות הכי פופולריים בחיפוש באתר בקרב הצעירים הם קים קרדשיאן, מיה חליפה וליסה אן (לפי הסדר הזה) ומרבית הגלישה של הצעירים בפורנו מתבצעת בשעות 23:00 עד חצות. רוב הגלישה מתבצעת בסוף הסופ"ש והכי פחות בתחילתו.
עוד עולה מנתוני האתר כי ככל שהגולשים מבוגרים יותר הם נוטים לבלות זמן רב יותר באתר, בממוצע. 24 אחוזים מתעבורת הרשת שייכת לגולשות, זאת בניגוד ל-21 אחוזים בקבוצת הגיל מעל 35. חיפושים פופולריים יותר בקרב צעירים הם "מורה", "מסיבה" ו-"קולג'".

זמן השהייה ממוצע של צעירים באתר עומד על 9 דקות ועשר שניות ושליש מהצעירים גולשים מהמובייל לעומת שני שליש הגולשים מהמחשב. עשר הקטגוריות הפופולריות ביותר, לפי הסדר, הן: לסביות, פין גדול, מולאטיות, מיל"ף, בייביסיטר, שאפות, חזה גדול, אנאלי והנטאי.

כוכבות פורנו מדברות על הסרט 50 "גוונים של אפור". funnyordie, צילום מסך
שלישיות לא בעשירייה הראשונה אבל לסביות במקום הראשון./צילום מסך, funnyordie

חלוקה לפי גיל ואופן גלישה

העדפות פורנו. פורנהאב, צילום מסך
העדפות פורנו/צילום מסך, פורנהאב

חלוקה לפי קטגוריות

העדפות פורנו. פורנהאב, צילום מסך
העדפות פורנו/צילום מסך, פורנהאב

כוכבות הפורנו הכי פופולריות

העדפות פורנו. פורנהאב, צילום מסך
העדפות פורנו/צילום מסך, פורנהאב
  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully