וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר שליטה לגולש: פייסבוק הכריזה על שינויים בפיד

9.7.2015 / 17:52

כלי חדש, הזמין מהיום רק לאייפון ובשבועות הקרובים יהיה זמין גם באנדרואיד ובמחשב, יאפשר לגולשי הרשת החברתית לבחור אילו תכנים יופיעו בתחילת הפיד

פייסבוק. ShutterStock
באמת אכפת לכם מה אנחנו רוצים?/ShutterStock

פייסבוק הכריזה היום על השקת כלי משודרג לניהול הפיד, ולשיפור חווית השימוש, וכעת לדברי החברה תוכלו לבחור בעצמכם מה יופיע בתחילת הפיד בכל פעם שתיכנסו לפייסבוק. "אנחנו יודעים שבסופו של דבר אתם היחידים שיודעים שבאמת מה משמעותי עבורכם ולכן אנחנו רוצים לאפשר לכם דרכים נוספות לשלוט במה שאתם רואים", נכתב היום בבלוג החברה.

מעתה תוכלו לבחור אילו פוסטים של חברים ועמודים מסוימים תראו קודם, תוכלו לאתר עמודים חדשים להתחבר אליהם באמצעות מסייע המבוסס על סוגי הדפים שאהבתם בעבר. בנוסף תוכלו לעקוב או לבטל מעקב אחרי חברים (פולו ואנ-פולו) בעזרת ממשק מעוצב המעודכן ברשימה של חברים, דפים וקבוצות שראיתם בפיד בשבוע האחרון. ברשימה תוכלו לראות גם את האנשים והעמודים שסימנתם בעבר כלא-מעניינים, ולהחזיר אותם לפיד.

הכלי החדש זמין כעת רק באפליקציית האייפון של הרשת החברתית, ולדברי ההודעה בבלוג בשבועות הקרובים הוא יהיה זמין גם באנדרואיד ובמחשב. כדי להגיע לכלי ההעדפות החדש, הקליקו על "עוד" בפינה התחתונה באפליקציה > הגדרות > "העדפות זרם החדשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כרגע זמין רק באייפון./מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כל השאר יחכו כמה שבועות./מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully