וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה סימולטור המרוצים הכי מגניב לגיימרים

אילן גלר

10.7.2015 / 6:04

תמורת כמה אלפי דולרים תוכלו לרכוש את הדגם הבסיסי, הכולל שלושה מסכים המעניקים תמונה פנורמית, מערכת פנאומטית להנעת כל העסק בצורה ריאליסטית ודוושות האצה ובלימה

יוטיוב

לגיימרים שלא מוכנים להסתפק בדבר פרט לרמת הריאליזם הגבוהה ביותר האפשרית (מבלי לצאת מהבית, כמובן. למי יש כוח לדברים האלה?), חברה צ'כית בשם Elsaco מציע למכירה סימולטורים שלא היו מביישים את חיל האוויר. לדגם הבסיסי שלהם יש שלושה מסכים בגודל 27 אינצ'ים כל אחד, לתמונה פנורמית רחבה, מערכת של ארבע רגלים פנאומטיות המניעות את השחקן לכיוון שהוא פונה אליו וגם דוושות האצה ובלימה ריאליסטיות.

המערכת הזו קולטת בזמן אמת נתונים מהמשחק, מתרגמת אותם לתנועות ואז גורמת לשחקן להרגיש שהוא באמת יושב בתא הנהג של מכונית מרוץ. התפריט כולל גם רעידות ופניות חדות ופתאומיות, וב-Elsaco מבטיחים להתאים אותה לכל אחד ממשחקי המרוצים הפופולריים בשוק.

עלותה של המערכת הבסיסית עומדת על כמה אלפי דולרים. רוצים להשקיע יותר? תמורת מחירה של מכונית משפחתית ממוצעת תוכלו לרכוש מערכת המבוססת על שלושה מסכים בגדלי 47 אינצ'ים, הכוללים גם תצוגת תלת-ממד באמצעות משקפיים מיוחדים. כן, אנחנו בהחלט רואים את האירוניה ברכישת סימולטור של מכונית העולה יותר ממכונית אמיתית, אם כי אין ספק שהתחביב הווירטואלי הרבה יותר בטוח מהדבר האמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully