וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזרים מהאינטרנט: העולם ההזוי של פורנו מיניונים ברשת

10.7.2015 / 10:03

כמה עשרות אלפי מעריצים אדוקים של אנשי הבמבה המצויירים הפופולריים לא יכולים להפסיק לדמיין אותם בשלל תנוחות וסיטואציות מיניות. או כמו שאומרים המיניונים - "בננה!"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחובבי הז'אנר./מערכת וואלה!, צילום מסך

אין כמעט סרט או סדרה מצליחים שלא זוכים לגרסת פורנו, אבל במקרה של "המיניונים" היינו מצפים אולי ליוצא מן הכלל. אז ציפינו. היצורים שתוכננו לשמש כדמויות משנה קומיות לדמות הראשית של גרו, בסרט המצויר "גנוב על הירח", נועדו בעיקר לבדר ילדים אבל הם זכו לפופולריות רבה ולסרט משלהם.
צבא עושי דברו של גרו זכה להפוך לתופעת פופ אינטרנטית פופולרית (אבל ממש לא רק) וחלק ממאמצי הגולשים מופנים ליצירת גרסאות אירוטיות בדרגות הומור משתנות, הממלאות את הרשת. ובמקרה של המיניונים, ברגע שראיתם את זה, כבר לא תוכלו לשכוח.

כבר בניינטיז ראינו את ליסה ומארג' סימפסון בתנוחות שלא משאירות מקום לדמיון. בדומה לסימפסונים, "הפוני הקטן שלי" ודמויות ילדות אחרות, עוררו המיניונים את סקרנותה המינית של קבוצת אנשים, קטנה פחות ממה שהיינו רוצים אולי לחשוב, המקדישים את זמנם ליצירת איורים מקוריים בעיפרון, עיבודי פוטושופ ואפילו פאן פיקים - סיפורים אירוטיים מורכבים ועשירים בפרטים, בעיקר בכיכובם של בוב, קווין וסטוארט.

פורנו מיניונים מפורסם בטאמבלרים ושירותי אכסון תמונות שונים, ואף מצליח לעבור את הרדאר של רשתות חברתיות די בקלות בשל אי-המיניות הבסיסית של הדמויות. Yaoi Minions היא קבוצה של כ-200 גולשים מסורים, המתכתבים באתרים טאמבלר ו-DeviantArt על נושא אחד - פורנו מיניונים. עם שלל דימויים הומו-אירוטיים ומדי פעם גם רגעים של רומנטיקה. עד כה הצליח למשוך אליו עמוד הטאמבלר הפופולרי יותר מ-40,000 אנשים, שתהו לעצמם: וואט דה פאק?!

"האמת שנחרדתי כשראיתי את הבלוג הזה בפעם הראשונה", הגיב אחד הגולשים בעמוד. "אבל עכשיו אני לא יכול להפסיק להסתכל על זה, ובאמת מתחרמן מהפוסטים". אחרים ממשיכים להציף את הטאמבלר, שמנהליו מקפידים לענות לכל מעריץ, בבקשות לדימויים ספציפיים, שלא נוכל לחזור על רובם. בעוד ישנם ככל הנראה מעריצים אמיתיים של התופעה, רבים משתמשים בתמונות במיטב המסורת של טרולינג אינטרנטי, פשוט כדי לתת כאפות וירטואליות בעין לאחרים.

למרות שלא נראה שהמיניונים עוצבו אנטומית עבור סקס, זה לא מונע ממעריציהם להמשיך ולדמיין אותם בשלל תנוחות וסיטואציות, להוסיף איברים במידת הצורך, וכמובן להמשיך ולשתף את כלל הרשת בדימויים שכוללים הכל מנשיקות מעלות דופק ועד לקשירות ולבוש סאדו מאזו מלא. אנחנו תוהים בעיקר אם "בננה" אי פעם תחזור למשמעותה המקורית. אם לא, לא נורא, יש לנו לפחות מילת ביטחון שכל מיניון יבין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחרנו את היותר עדינים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בערך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully