וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשתמשו באפליקציות אנדרואיד על המחשב. מדריך

10.7.2015 / 10:12

כמה פעמים שאלתם את עצמכם, למה אי אפשר להמשיך לשחק במשחק המובייל האהוב עליכם גם מהמחשב, או למה אין גרסה וובית לאפליקציה מסוימת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים את הממשק למחשב./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם תמיד התבאסתם שאפליקציית האנדרואיד החביבה עליכם לא זמינה במחשב האישי, עכשיו תוכלו להשתמש במבחר התוכנות הזמינות בחנות גוגל פליי גם ממחשב נייח או לפטופ, בחינם ודי בקלילות באמצעות BlueStacks App Player.

התוכנה, שצברה כ-90 מיליון משתמשים עד כה לטענת האתר הרשמי שלה, תומכת ב-Windows מגרסאות XP ואילך, ואמורה להציע בהמשך תמיכה גם למחשבי מק עם מערכות OS 10 יוסמיטי ומאבריק. לאחר הורדת התוכנה חפשו אחר האפליקציות הרצויות, והתוכנה תבקש בשלב זה להסתנכרן באופן ראשוני עם חשבון גוגל שלכם, הנחוץ לשם הורדה מחנות גוגל פליי.

הרצת האפליקציות, כולל משחקים עתירי גרפיקה וזוללי משאבים, פועלת חלק למדי גם על מחשב בן כמה שנים, עם טכנולוגית ה-Layercake של Bluestacks, שזכתה לתמיכה של ענקיות טק כמו אינטל, קוואלקום, סמסונג ו-AMD, המושקעות בחברה ופיתוחיה.

לאחר שתתחברו עם פרטי החשבון שלכם בגוגל, תוכלו להתקין כל מה שזמין בחנות, והפוטנציאל כמובן אדיר: מכלי עזר שונים דרך תוכנות אופיס ועד למשחקים האהובים עליכם, להורדה ושימוש בזמנכם הפנוי, גם מהמחשב הביתי או הנייד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קל לשימוש./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully