וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימם את חברתו כדי שיוכל להמשיך לשחק

10.7.2015 / 10:16

צעיר גרמני הורשע השבוע בבית המשפט לאחר שתיבל את התה של בת זוגו בסם ששלח אותה ללילה ארוך במיוחד. "שמתי רק ארבע או חמש טיפות", ניסה הגיימר האדוק להסביר

משחק משחק מחשב. ShutterStock
רק כמה טיפות בתה./ShutterStock

מסורת הסרטונים, בהם משמידות חברות זועמות את קונסולות הגיימינג של בן הזוג המזניח אמנם מעוררת חלחלה לכל מי שאהבת הגאדג'טים בלבו, אבל מתברר שבזירה הבוערת של יחסי גברים-נשים-גיימינג ישנן צרות גדולות יותר. גיימר גרמני הורשע השבוע לאחר שסימם את חברתו לחיים - רק כי הוא לא רצה להפסיק לשחק במשחק וידאו עם חבר.

"שמתי רק ארבע או חמש טיפות בתה שלה", הודה בפני בית המשפט, לאחר שהחברה חזרה מעשר שעות עבודה וביקשה ליהנות מערב שקט בבית עם בן זוגה. לא נחשף באיזה סם השתמש הנאשם כדי להשיג את מטרתו, לאחר שבת הזוג דרשה שיפסיק לשחק, אך לאחר ששתתה הצעירה את התה המתובל היא נפרדה לתרדמת למשך שעות ארוכות, וסבלה מטשטוש וערפול גם ביום שאחרי.

"קמתי ונסעתי לעבודה למרות שכל הזמן נרדמתי שוב ושוב", היא סיפרה לאחר מכן. בדיקות שנערכו בגופה גילו שהסם הוחדר למשקה רק פעם אחת, והיה זמין לגיימר היות ומדובר כנראה בסם שהוא צורך בעצמו מדי פעם.

בית המשפט קבע כי למרות שלא נגרם נזק ארוך טווח לגופה של בת הזוג, עדיין מדובר בגרימת נזק גופני מתוכנן ובכל זאת קנס את הבחור בסכום לא מספק בעליל של 500 יורו בלבד. בפעם הבאה שבה תיתקלו במצב שכזה, אולי שווה לנסות את הקונספט החדשני של שלט משחק נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • משחק מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully