וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוט הטוורקינג: זה כנראה הגאדג'ט הכי סקסיסטי שהמציא האינטרנט

אילן גלר

12.7.2015 / 10:19

במה שנראה כמו המצאה משוכללת ואיכותית, אך מיותרת לחלוטין, הצליחו מהנדסי אתר המבוגרים Pornhub לרגש את חובבי הפורנו והטוורקינג בעולם. תמורת לא מעט כסף תוכלו גם אתם ליהנות מהאשליה האולטימטיבית. בהנחה כמובן שלא מדובר בתעלול יח"צני

אתר רשמי

מוצר אמיתי או תעלול שיווקי? לפני כארבע שנים גייס, לפי הדיווחים, פורטל התוכן למבוגרים Pornhub צוות של מהנדסי רובוטיקה מוכשרים לפרויקט סודי. כעת נחשפים תוצאותיו של הפרויקט, שניתן לכנות ללא ספק אחד מהישגיו הגדולים של האינטרנט (ואולי גם של המדע) - רובוט המדמה בצורה ריאליסטית להפליא ישבן אנושי. לפי הצהרות האתר, מדובר בישבן נשי חטוב לבוש בתחתון קטנטן צמוד, למקרה שתהיתם מי קהל היעד.

רובוט הישבן של פורן-האב, המכונה "טוורקינג-באט" לא רק נראה דומה, אלא גם מרגיש אנושי; הוא מחמם עצמו, עם תחילת פעולתו לטמפרטורה זהה לזו של עור אנושי, ולאחר מכן פוצח בריקוד טוורקינג סוער, בו ניתן לשלוט באמצעות אפליקציית סמארטפון תואמת.

כך תוכלו לקבוע את קצב הטוורקינג ומהירותו מבלי לקום מהספה. בחבילה המלאה, שעלותה עומדת על אלף דולרים, תקבלו גם משקפי מציאות מדומה שניתן כבר לנחש באילו תכנים אתם אמורים לצפות איתם.

בחברה ממהרים לקבוע כי הרובוט החדש יספק לרוכשיו "שיא עולמי בריגוש מיני", וכבר מוכנים לקבל הזמנות מראש באתר הרשמי. אם אתם מוכנים להסתפק בצעצוע פשוט יותר שאיננו כולל את תכונת הטוורקינג, מוצע למכירה גם דגם מוזל ופשוט יותר תמורת 699 דולרים בלבד.

רובוט טוורקינג. וימאו, אתר רשמי
דאט אס./אתר רשמי, וימאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully