וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלק את רווחי הגז: הפוסט המזויף של תשובה סחף את הרשת

12.7.2015 / 12:20

הטייקון הישראלי, שהצליח לעורר את זעם הגולשים הכי הרבה בתקופה האחרונה, זכה לפרגון בלתי רגיל ברשת אחרי שהבטיח להגריל מיליונים למי שיעשה לייק. לפחות זה מה שחשבו חלק מהגולשים שפרגנו לפוסט המזויף של יצחק תשובה

ישראלים יקרים ואהובים שבוע טוב,אני שמח להודיע לכם על מבצע לזמן מוגבל!בעקבות רווחי הגז האדירים ממאגר "תמר", החלטתי להחז...

Posted by ‎יצחק תשובה‎ on Saturday, July 11, 2015

"ישראלים יקרים ואהובים שבוע טוב, אני שמח להודיע לכם על מבצע לזמן מוגבל!", נכתב בפוסט של עמוד פייסבוק בשם יצחק תשובה הנושא את תמונתו של הטייקון הישראלי. "בעקבות רווחי הגז האדירים ממאגר 'תמר', החלטתי להחזיר מעט לעם היושב בציון. 10 מיליון ש"ח יוגרלו בין כל מי שיעשה לייק לעמוד הפייסבוק ולפוסט הזה, יישתף אותו (שייר) ויכתוב בתגובות 'Thank You'. תוקף המבצע הוא שבוע בלבד! בהצלחה לכולנו".

הפוסט סחף יותר מ-20 אלף גולשים שעשו לייק וזכה ליותר מ-16 אלף שיתופים. חלק מהגולשים אולי קיוו שמדובר במבצע אמיתי אבל כנראה הרוב פשוט חווה התקף של חשיבה חיובית.

הפוסט פורסם על ידי עמוד עסקי שנפתח עבור תשובה, עם דמותו בתמונת הפרופיל ובתמונת הקאבר. הפוסט הזה הוא הראשון בעמוד, שנפתח רק ביום שבת, ואם יש משהו אחד שניתן ללמוד מהוויראליות שלו היא שהציבור ממש רוצה נתח מרווחי הגז.

בין אלפי התגובות של גולשים שכתבו "Thank You", בתקווה שכמה שקלים יעופו לכיוונם, היו גם חלק שהציעו אפיקים מועילים יותר לתרומה וכאלה שמיהרו להזהיר מפני תמימות יתר: "כמה תמימות נותרה בכם", כתב אחד הגולשים. "זה כמעט כמו לחשוב שאריאלה ממפעל הפיס תתקשר אליכם. לפחות במפעל הפיס יש סיכוי גם אם הוא אפסי".

ולמקרה שלא הייתם בטוחים שמדובר בסאטירה

פונים ומגיבים יקרים,העמוד הזה הוא עמוד סאטירי. אין הגרלה ואין 10 מיליון ש"ח.יש רק גז. המון גז.מה שכן אפשר לעשות זה לכתוב לממשלה ולדרוש פיקוח על מחירי הגז gastv@energy.gov.ilבהצלחה לכולנו.

Posted by ‎יצחק תשובה‎ on Sunday, July 12, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully