וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש באינטרנט: מעכשיו אפשר להפוך כל דומיין לאימוג'י

אילן גלר

13.7.2015 / 6:05

אתר חדש ימיר כל כתובת אינטרנט למחרוזת אייקונים מחייכים, איתה ניתן לגלוש מכל דפדפן. מתברר שבאינטרנט של היום, דומיינים טקסטואליים זה כל כך פאסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה מגיעים לוואלה! NEWS באימוג'י./מערכת וואלה!, צילום מסך

אייקוני האימוג'י הצליחו במהלך השנים האחרונות להגיע לכל פינה, אך מקום אחד נותר נקי יחסית מפרצופים מחייכים, לבבות והמבורגרים - שורת הכתובת של דפדפן האינטרנט. אך לא לעולם חוסן, וכעת נמצאה גם הדרך להמיר כתובות אינטרנט לרצף אימוג'י, שעשוי להיראות אקראי למדי אך יוביל אתכם בדיוק לאתר שרציתם.

כדי לחזות בפלא, היכנסו לאתר החדש Linkmoji והקלידו את הכתובת אותה אתם מעוניינים להמיר לאימוג'י. בתוך שניות תקבלו את הכתובת החדשה, העשויה כמעט כולה מאייקונים שונים ומשונים. הכתובת הזו פועלת בכל דפדפן, בכל מערכת הפעלה, אפילו במכשירים ניידים - כך שתוכלו לשתף אותה לכל החברים בלי שום בעיות.

על היצירה הטכנולוגית המופלאה הזו אחראי אחד הצוותים המוכשרים ברשת: ג'ורג' קדנברג, ממעצבי המוצר המובילים של פייסבוק, ומפתח התוכנה אריק נאקגאווה שברזומה היצירות שלו מופיע אתר שיתוף התמונות הסופר-פופולרי I Can has Cheezburger. שימו לב כי שניהם יוכלו לעקוב אחר הכניסות שלכם לאתרים שאותם תמירו באמצעות השירות, התשלום הזעום אותו תאלצו לתת בתמורה להמצאה המדהימה הזו.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully