וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים הזועמים הצליחו להדיח את מנכ"ל Reddit

12.7.2015 / 14:12

אחרי שהשביתו חלקים נרחבים מאתר שיתוף התוכן הפופולרי, הגולשים החתימו עצומה והצליחו להביא לפיטוריה של אלן פאו מתפקיד המנכ"ל. כנראה שעוד נותרו כמה פינות ברשת בהם לגולשים יש כוח אמיתי

אלן פאו. ויקיפדיה, אתר רשמי
נותרה מחוץ לאתר שלה./אתר רשמי, ויקיפדיה

אחרי שבוע מלא שמועות זה רשמי: גולשי אתר Reddit הזועמים ניצחו והמנכל"ית, אלן פאו, בדרך החוצה מהנהלת אתר שיתוף התכנים הפופולרי. רדיט הוא האתר העשירי הכי פופולרי בארה"ב ויש לו עוד מיליוני גולשים משאר רחבי העולם.

השערורייה החלה לאחר שפאו פיטרה את ויקטוריה טיילור, מנהלת מחלקת AMA ("שאל אותי כל דבר") של האתר בתחילת החודש, בלי לצפות לגלי התמיכה לה זכתה טיילור מקהילת הגולשים. הרדיטורים האדוקים העריכו מאוד את מסירותה של טיילור לתפקיד, שלמעשה תיווך בינן ובין דמויות כמו ברק אובמה, אדוארד סנואודן, רובין וויליאמס המנוח ורבים אחרים, שענו על שאלות הגולשים.

לאחר שנודע דבר פיטוריה של אחראית ה-AMA, החלו להופיע באתר קריאות להתפטרותה של פאו, לצד עצומה עם יותר מ-200 אלף חתימות שהצטברו באתר Change.org. בעוצמה קראו מעריציה של טיילור לפאו לעזוב גם כן, גולשים אחרים לא הסתפקו בזה ושיתקו בפועל את האתר, בעוד מנהלי קבוצות שונים נעלו אותן לדיון כאות מחאה.

המנכל"ית-לשעבר, שהודתה בטעותה במקרה הפיטורים ובעוד שגיאות בניהול הקהילה, תישאר כיועצת לחבר המנהלים ואת מקומה ימלא סטיב הופמן, ממייסדי Reddit.

  • עוד באותו נושא:
  • רדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully