וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא התקנתם? שירות ווטסאפ למחשב השתדרג. מדריך

12.7.2015 / 14:42

אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעולם השיקה בתחילת השנה גרסה שולחנית וכעת יוצא העדכון בראשון, שמשדרג משמעותית את חווית השימוש. עוד לא התקנתם ווטסאפ למחשב? כך תעשו זאת

צילום מסך

הגרסה המקוונת של WhatsApp, שנועדה לאפשר התכתבויות באמצעות השירות הפופולרי גם מדפדפן זמינה מתחילת השנה, אך במהלך חצי השנה בה היא נגישה למשתמשים לא נראה שבוצעו בה שדרוגים מהותיים. כעת מגיע עדכון שהופך את גרסת הרשת למעט יותר מלאה וקרובה לגרסת המקור הסלולרית.

בין הפיצ'רים להם התרגלתם בסמאטרפון תוכלו מעתה לשנות תמונה גם מהדפדפן, לעדכן שורות סטטוס, לנהל ביתר קלות את ארכיון השיחות הפרטיות והקבוצתיות שלכם, ועוד שלל אפשרויות והגדרות, כולל היכולת המופלאה "להשתיק" ולצאת מקבוצות סוררות.

חידוש נוסף הוא קיצורי מקלדת, לביצוע הפעולות הנפוצות בשירות, ומעט שינויי ממשק. בניגוד לאפליקציית הטלפון, לא תצטרכו לעדכן שום דבר בעצמכם הפעם, השירות המעודכן נגיש כולו בשרתי החברה כבר עכשיו, מדפדפני Chrome, Firefox, Opera ו-Safari.

התקנת ווטסאפ למחשב. יוטיוב, צילום מסך
יותר אופציות למחשב./צילום מסך, יוטיוב

איך מתקינים?

כדי להשתמש בגרסה השולחנית של WhatsApp, פשוט היכנסו לאתר, שם תתבקשו לסרוק באמצעות האפליקציה קוד QR שיאפשר לכם להפעיל את השירות מהדפדפן, דרך תפריט האפליקציה הראשי ואז בחירה ב-WhatsApp Web.

שימו לב שנדרשת הגרסה העדכנית ביותר על גבי הסמארטפון לצורך סריקת הקוד. מהאפליקציה הסלולרית תוכלו בכל לעקוב אחר רשימת המחשבים המחוברים לחשבונכם (Logged in computers) ובמידת הצורך גם לנתק מחשב מרוחק. אם בחרתם להשתמש בשירות - זכרו שכל פעולה שתבצעו בדפדפן תיושם גם בגרסה הסלולרית, וההפך.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully