וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד ההומלס כבש את הרשת וזכה לעזרה מהגולשים

12.7.2015 / 15:33

תמונתו של דניאל בן התשע, לומד ברחוב לאור מסעדה, סחפה את הרשתות החברתיות בפיליפינים ובשאר העולם. הגולשים מיהרו לסייע ושלחו כסף וציוד לימודים

I got inspired by a kid ❤️

Posted by Joyce Gilos Torrefranca on Tuesday, June 23, 2015

תמונה של ילד פיליפיני עני, שתועד מכין שיעורי בית ברחוב בשעת לילה הפכה לוויראלית והעזרה מהגולשים לא איחרה להגיע. תמונתו של דניאל קבררה, ההומלס בן התשע, רכון עם עפרון מעל מחברת לאורה של מסעדת מקדונלד'ס סמוכה, פורסמה ברשת ונגעה בליבם של עשרות אלפים שהחליטו להירתם לטובתו.

התמונה הועלתה לפייסבוק בחודש שעבר על ידי סטודנטית בשם ג'ויס טורפרנקה ושותפה מאז כ-9,000 פעמים, עד שהגיעה לככב במהדורת החדשות המקומית. קבררה ושלושת אחיו איבדו את ביתם לפני כחמש שנים בשריפה, ואת אביהם לפני כשנתיים, ומאז הם מתגוררים מחוץ למקום עבודה של אמם.

תורמים רבים מהפיליפינים, ומחוץ למדינה, מיהרו להעביר תרומות, מלגות וציוד לימודים רב, ממנו ייהנו דניאל ואחיו. "אנחנו מאושרים", סיפרה כריסטינה, האם בת ה-42, שעובדת במכולת מקומית כמוכרת ומנקה, ומשתכרת פחות מ-20 שקלים ליום עבודה.

"אני לא יודעת מה אעשה עם כל הברכות האלה, עכשיו דניאל לא יצטרך לסבול כדי להשלים את לימודיו", היא אמרה. דניאל ינסה להיעזר בתרומות שקיבל מהגולשים הרבים כדי להגשים את חלומו - להפוך לשוטר כשיהיה גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully