וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: רוב האנשים מאמינים שהם בודקים את הסמארטפון פחות מאחרים

אילן גלר

13.7.2015 / 10:52

חושבים שכולם חוץ מכם מכורים לסמארטפון? כנראה שאתם לא לבד. החדשות הרעות: כנראה גם אתם משתמשים בנייד יותר מדי מבלי לשים לב

סמארטפון בכיתה. ShutterStock
רק בודקת שנייה מה קורה בכל האפליקציות וחוזר עוד כמה שעות./ShutterStock

מכון הסקרים האמריקני גאלופ ביקש לאחרונה לבדוק עד כמה אנשים מכורים לסמארטפון שלהם, ואולי אפילו יותר חשוב - כמה מהם מוכנים להודות בכך? תוצאות הסקר, שהתפרסמו השבוע, כנראה לא יפתיעו אתכם - רובם המוחלט של הנשאלים לא יכול לעזוב את המכשיר ליותר משעה אחת ברצף, ובכל זאת כולם בטוחים שהם משתמשים, או פשוט מעיפים מבט, בנייד הרבה פחות מאנשים אחרים.

לפי הנתונים, 11 אחוזים מהנשאלים הודו שהם מביטים במכשיר הסמארטפון שלהם פעם בכמה דקות. 41 אחוזים מפעילים את המסך כמה פעמים בשעה, ו-20 אחוזים נוספים פעם אחת בשעה. מתוך כל 15,747 המשתתפים בסקר, רק שני אחוזים טענו שהם בודקים את הנעשה במכשיר שלהם "פחות מפעם אחת ביום".

כל זה לא מפריע ל-61 אחוזים מהנשאלים לקבוע בנחרצות כי הם מסתכלים על הסמארטפון שלהם פחות מרוב האנשים סביבם (לא נדרש תואר אוניברסיטאי בסטטיסטיקה כדי להבין שהנתון הזה פשוט לא מסתדר). 30 אחוזים אפילו חושבים שהם הרבה פחות מכורים לסמארטפון מכל האחרים, ורק מיעוט של שלושה אחוזים הסכים להודות בכנות מלאה שאכן, הם מביטים על המסך יותר מחבריהם.

הסקר הזה מראה לנו בצורה מאוד ברורה עד כמה אנחנו מכורים לטלפונים החכמים, שהפכו בשנים האחרונות למסך הכי חשוב בחיינו, אבל בעיקר הוא מעיד על כך שאנחנו עוד לא מוכנים להודות שקשה לנו להסתדר בלעדיהם.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully