וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש ברשת: #סלפי_בלי_איפור

13.7.2015 / 11:56

מלכת יופי צעירה מצפון קרוליינה הייתה יכולה ליפול קורבן לציוץ מעליב אבל החליטה להפוך את תמונתה נטולת האיפור לטרנד, שסחף את הרשתות החברתיות בארה"ב

יוטיוב

בסרטון: הדוגמנית לשעבר, אם פורד, שהפכה לוויראלית אחרי שהקריאה את התגובות הנבזיות שקיבלה על תמונתה ללא איפור.

סלפי בלי איפור. טוויטר, צילום מסך
הטרנד תפס כמו אש בשדה קוצים./צילום מסך, טוויטר

זה שאת נראית טוב בתמונות, לא אומר שאת חסינה למתקפה של בריוני רשת. מלכת היופי של צפון קרוליינה, איזבלה גיינס, גילתה את זה בדרך הקשה לאחר שגולש בטוויטר פרסם לפני כשבוע שתי תמונות שלה, אחת ליד השנייה - עם איפור ובלי איפור.

הציוץ הופיע בפרופיל בשם "NCOT בלי איפור" (NCOT הם ראשי התיבות של הנוער המצטיין של צפון קרוליינה). העמוד מתואר בתור המקום בו תוכלו למצוא את הבנות הכי יפות במדינה האמריקנית ללא איפור.

" לא נפגעתי בהתחלה", אמרה גיינס בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית. אבל במקום להתעלם מהציוץ, גיינס החליטה להפוך אותו למחאת רשת מעוררת השראה. חברתה של גיינס, קנזי הנסלי, החליטה לפרסם תמונה שלה עם ובלי איפור, ומשם הטרנד החל לתפוס ברשתות החברתיות.

הנסלי צייצה את תמונותיה עם ההשטאג NoMakeupSelfie ועד מהרה מלכות יופי וידוענים אחרים, ברמות כאלה ואחרות, בארה"ב השיבו עם סלפים נטולי איפור משלהם.

"באמת שלא ציפיתי לתגובה כזו", אמרה גיינס. "אבל אני שמחה שזה התפתח בצורה כזו ומעביר את המסר המעודד. למדתי שאת לא צריכה לקבל את הדברים כמו שהם ושצריך לנקוט עמדה בדברים שאני מאמינה בהם. זה יכול לעשות שינוי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הציוץ שהחל את הטרנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully