וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Huawei P8 נחת בארץ: סמארטפון מתקדם במחיר סיני

13.7.2015 / 12:57

הוא מעוצב באלגנטיות, מצויד במצלמה חזקה, מסך איכותי ומעבד שלא נופל מאלה של הסמארטפונים היקרים. והמחיר? משתלם במיוחד למי שמוכן להתנתק מהמותג שליווה אותו עד היום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

וואווי, מותג התקשורת הסיני המוביל, השיק אמש בישראל את ה-P8 - סמארטפון הדגל החדש, עם עיצוב מצוין ושלל פיצ'רים מתקדמים. הוא יימכר בארץ בסכום של 2,399 שקלים בלבד ובמחיר הזה תקבלו את אחד ממכשירי האנדרואיד היפים יותר שיצאו עד כה לשוק. את המותג בארץ מקדמים שופט "הכוכב הבא" מוקי והשחקנית/דוגמנית גל גדות.

Huawei P8 מתאפיין בעיצוב אלגנטי ומינימליסטי, עם גוף אלומיניום מוברש שמעניק לו תחושה פחות "צעצועית" ממכשירי אנדרואיד רבים כמו הבלייד S6 שסקרנו לאחרונה. ה-P8 עשוי כולו מאלומיניום עמיד במיוחד, בעובי של 6.4 מילימטרים, ומצויד במסך HD Full בגודל 5.2 אינץ' מזכוכית מחוזקת וחסינה בפני שריטות מסוג גורילה גלאס 3.

הסמארטפון מכיל מעבד חדש מסוג Kirin 930 HiSilicon, הכולל 8 ליבות במהירות 2 ג'יגה-הרץ, עם ערכת שבבים של 64 ביט וזיכרון פנימי של 3 ג'יגה RAM. ל-P8 מצלמה אחורית איכותית להפליא של 13 מגה פיקסל, המסוגלת לצלם וידאו באיכות Full HD ומצלמה קדמית (לסלפי) מוצלחת גם כן של 8 מגה פיקסל, לצד שלל יישומים ותכונות ייחודיים לדגם.

לדברי קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, היבואנית הרשמית והבלעדית של וואווי בישראל, כל מי שירכוש את המכשיר יקבל גם ערכה הכוללת כיסוי מקורי מתנה, מגן מסך של Sling וכרטיס זיכרון בנפח 16 ג'יגה. שווי החבילה כ- 299 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
משתלם./מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ונראה איכותי./מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • וואווי P8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully