וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערכת נושא וינטאג': אפליקציות שוות למובייל

אורי סגל

13.7.2015 / 13:06

השבוע תוכלו ליהנות מערכת נושא וינטאג', להשוויץ ביכולות הציור שלכם, להתחדש במקלדת בהתאמה אישית ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Typorama

אוהבים לשלב טקסטים על גבי תמונות? רוצים לייצר תמונות מקוריות ומדליקות, ברכות או סתם יצירות טופוגרפיות מרתקות? תוכלו ליהנות ממגוון פונטים וערכות נושא שיסייעו לכם ליצור בקלות קטעי טקסט מעוצבים. תוכלו להשתמש באפליקציה כדי לקשט תמונות, ליצור ברכות, להוסיף אלמנטים עיצוביים לבלוג ולהכין יצירות מקוריות משלכם.

לרשותכם 28 עיצובים שונים, כמאה גופנים (פונטים) שונים ואלמנטים עיצוביים שתוכלו לצרף, אפקטים כמו צל ותלת-ממד, פילטרים וכלים לעריכת תמונות הרקע שלכם. תוכלו ליהנות גם מציטוטים נהדרים שיתנו לכם רעיונות והשראה. בחרו תמונות רקע מהאלבום האישי שלכם או לחלופין ממאגר תמונות עצום הקיים באפליקציה וצאו לדרך.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 6.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

ArtRage for iPhone

רוצים לתת ביטוי לאמן שבכם? תוכלו ליהנות מצייר נהדר ויצירתי שיאפשר לכם ליצור איורים וציורים נהדרים עם מגוון כלים מקצועיים. לרשותכם מגוון גדול של מברשות, אפשרויות לשילוב צבעים ויכולת קביעת כמות הצבע על המברשת. כמו כן, תוכלו ליהנות מקבצי רפרנס עליהם תציירו ותאיירו.

השתמשו בעיפרון ועט לרישום והצללה. בואו ליהנות מסימולציה של חומר וצבע, כמות הצבע על המברשת, סוג המריחה, סוג המברשת, שילוב של מגוון צבעים - כל אלו ישפיעו על התוצאה. האפליקציה מתאימה לחובבים ומקצוענים כאחד.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 6.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

5K Runner - 0 to 5K run training, running apps by Fitness22

הקיץ בשיאו! רוצים להיות בשיא שלכם? היכנסו לכושר בשמונה שבועות בלבד בזכות האפליקציה שסחפה אחריה יותר מ-4.2 מיליון גולשים וזכתה בפרסים רבים. האפליקציה מתחייבת שאם תתאמנו שלוש פעמים בשבוע, 30 דקות בלבד לכל אימון במשך שמונה שבועות, גם אתם תצליחו לרוץ קילומטרים ולחיות בריא.

האימונים מותאמים אישית וקול אנושי ידריך אתכם בזמן הריצה. תקבלו הנחיות מתי לרוץ ומתי לעשות הפסקות הליכה להבניית כושר בצורה הדרגתית. תוכלו לצבור פרסים וירטואליים על הישגים ולהצטרף לקהילת הרצים של 5K בפייסבוק.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 10.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

Fleksy Keyboard - GIF's, Stickers and Emoji

אנחנו משתמשים במקלדת באופן קבוע בסמארטפון אבל אם תרצו להתאים את המקלדת לצרכים שלכם, עם האפליקציה הזו תוכלו ליהנות ממקלדת מהירה המאפשרת לכם לבחור ערכת נושא צבעונית, להוסיף אימוג'י למקלדת לבחירתכם, להגדיר מקשי קיצור ועוד. המקלדת תומכת בשפה העברית.

הרחיבו את הפוטנציאל שטמון במקלדת, ותוכלו ליהנות משימוש אפקטיבי בהרבה.
המקלדת מכילה תיקון שגיאות אוטומטי ויעיל במיוחד; לרשותכם 35 ערכות נושא סגנונות, שלושה גדלים בהתאמה אישית ויותר מ-800 אימוג'י. לנוחיותכם, הכתיבה על גבי המקלדת מתבצעת על ידי החלקת האצבע בין האותיות.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 7.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

Dusty - Icon Pack

רוצים ליהנות מערכת נושא חדשה ולרענן את נראות הסמארטפון שלכם? לרשותכם יותר מאלף אייקונים שונים, עם אפקט מיושן שיקנה מראה וינטאג' לטלפון נייד. הערכה תומכת גם בלוח השנה שלכם ותקנה לכם חוויה ויזואלית כוללת.

על מנת ליהנות מהערכה הורידו את האפליקציה והמתינו שערכת הנושא תחדש את הסמארטפון בערכת נושא בצבעים כהים עם טקסטורה מדליקה. תתחדשו.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 6.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iPhoneil | iApps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully