וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי חרטות: האפליקציה שתוודא שאתם מסכימים לפני סקס

14.7.2015 / 15:37

We-Consent היא אפליקציה שאמורה לוודא שאף אחד לא ייכנס למיטה מבלי לדעת מה עומד לקרות. כצפוי, פעילים למען נפגעי ונפגעות אונס לא אוהבים את המסר

ShutterStock

בעולם של ג'יי-דייט, טינדר וגריינדר, אפשר להגיד די בוודאות שהרומנטיקה כמעט מתה. אבל מכת המוות מגיעה בצורת אפליקציה חדשה המעודדת אתכם להקליט את עצמכם מסכימים ליחסי מין.

האפליקציה החדשה בשם We-Consent ("אנחנו מסכמים" בעברית) מבקשת מהמשתמשים להקליט וידאו של עצמם לפני קיום יחסי מין, בו עליהם להגיד את שמם בבירור ולהצהיר שהם מסכימים לאקט הצפוי.

האפליקציה כמובן מנסה להלחם במקרי אונס וההקלטות יועלו לענן וישמשו את המשטרה ומערכת החוק במידה ואחד מבני הזוג יגיש תלונה עתידית על המעשה.

לא מפתיע שהאפליקציה כבר גוררת גל ביקורות, והמרכז לנפגעי אונס ותקיפה מינית האמריקני הצהיר שהאפליקציה חוטאת למטרה ומוזילה את חומרת מעשה התקיפה. לדבריהם האפליקציה מרמזת שאונס הוא תוצאה של חוסר בתקשורת בין בני הזוג ולא תקיפה אלימה במיוחד.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully