וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היד הביונית מלגו שתחזיר לילדים קטועי גפיים את החיוך

15.7.2015 / 5:38

חברת הצעצועים הדנית לקחה חלק בפרויקט הייחודי: פרוטזה לילדים שניתן לפרק ולהרכיב לפי המטלות השונות

מערכת וואלה!

ילדים הסובלים ממומים בגפיים נאלצו עד היום להתמודד עם טכנולוגיה שאינה מותאמת להם. מעבר לקשיים הפיזיים בהם נתקלים קטועי ידיים מדי יום, גם פיזית וגם מול הסביבה, לילדים הנזקקים לפרוטזה ההסתגלות למצב עלולה להיות קשה בהרבה.

כעת, פיתוח חדש מנסה להקל על חייהם, ואולי אפילו להעלות חיוך על פניהם. הכירו את איקו - פרוטזות, על בסיס לגו, שניתן לפרק ולהרכיב באינספור דרכים שונות. את הפרויקט פיתח ממציא בשם קרלוס ארתורו טורס טובאר מאוניברסיטת אומאה שבשוודיה, במטרה להקל על הילדים את החוויה הקשה ואפילו להפוך אותה לכיפית.

על הבסיס המוטורי הקבוע של היד הביונית ניתן לחבר כל מיני סוגי ידיים, למטלות שונות, ואף ליצור לעצמך ידיים ייחודיות עם לייזרים, חלליות ואסטרונאוטים. בפרויקט משתתפת גם חברת לגו עצמה והוא כמובן מכוון יותר לילדים, אבל אנחנו בטוחים שגם כמה מבוגרים ישמח לקפוץ על המציאה.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully