וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעד עם מקל סלפי את גנב הסמארטפון שלו. צפו

15.7.2015 / 6:40

דייגו מיניו מאקוודור רצה, כמו מאמינים רבים, לתעד את ביקור האפיפיור במדינתו אך זכה לתיעוד מרגיז במיוחד של הגנב ששלף את הטלפון מכיסו

יוטיוב

בעולם החדש, בו הטלפונים החכמים והיקרים שאנו נושאים איתנו לכל מקום שווים לא מעט כסף, הסמארטפון הוא אחד ממוצרי הטק האישיים הנגנבים ביותר. זאת יודע כל מי שחווה זאת על בשרו וארנקו.

ואת האמת המבאסת הזו גילה גם דייגו מיניו, מתופף אקוודורי, שהשתתף בשבוע שעבר במיסה המונית שנערכה לרגל ביקורו ההיסטורי של האפיפיור במדינה. מיניו תיעד את המאורע עם מצלמת גו-פרו אותה חיבר למקל סלפי שהביא עמו.

במהלך האירוע, כשניסה לצלם את עצמו מול ההמון הנרגש, תיעד הצעיר כיצד גבר ניגש מאחוריו, בעוד פניו מופנות למצלמה, ופשוט שולף מכיסו את מכשיר הטלפון.

בתיעוד הווידאו, שהתפרסם גם במבחר מהדורות חדשות בעולם, לא רואים באופן ברור את שליפת המכשיר המדובר. מה שכן רואים זה את החשוד ניגש ומחטט במעילו של ניניו בנונשלנטיות מול האב, הבן, רוח הקודש ומיליון בני אדם נוספים.

ייתכן והעובדה שניניו גילה את הגניבה רק לאחר מעשה, ולא זכה להזדמנות להתעמת עם הגנב עבדה לטובתו; רק בחודש שעבר נורה למוות ג'יימי קוק בן ה-18 בלונדון, לאחר שהשתמש בתוכנת GPS כדי לאתר את הסמארטפון שנגנב ממנו והגיע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון.

דייגו מיניו. יוטיוב, אתר רשמי
נעלם הרבה לפני שדייגו צפה בתיעוד./אתר רשמי, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • מקל סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully