וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי אבל אחרת: הטינדר לפנויים-פנויות עם מחלות מין

15.7.2015 / 7:42

"יש נטייה נוראית לבטל אנשים עם מחלות מין בעולם הדייטינג", אומר האיש שהביא לעולם את האפליקציה שמנסה לסדר סטוצים לחולים במחלות מין שונות, מכיני ערווה עד HIV חיובי

צילום מסך

לפעמים אהבה היא באמת עניין חיובי: אפליקציה חדשה בשם Positive Singles תנסה לעזור למשתמשיה למצוא אהבה, או לפחות סקס, למרות שהם חולים במחלת מין מסוג זה או אחר.

האפליקציה, הפועלת בסגנון טינדר, נועדה לסייע למי שנמצא במצב רגיש המונע ממנו ליצור קשרים עם אנשים בריאים, בין אם מדובר בכיני ערווה או בסטטוס HIV חיובי. לדברי יוצר האפליקציה, ריצ'רד קורדובה, Positive Singles נועדה למנוע את האפשרות של דחייה לאחר יציאה מהארון, והודאה בפני בן או בת זוג פוטנציאליים על קיומה של המחלה.

"יש נטייה נוראית לבטל אנשים עם מחלות מין בעולם הדייטינג", כתב קורדובה עם השקת האפליקציה, "באתרי היכרויות כלליים או אפליקציות, הרבה פנויים עם מחלות נדחים לעתים קרובות על ידי אחרים באופן מידי, אחרי שהם מודים במצבם. זה באמת לא הוגן, האם צריכה להימנע מהם אהבה פשוט כי הם מתמודדים עם מחלה? מהמקום הזה נוצרה Positive Singles".

כדי להפעיל את השירות תצטרכו להירשם עם מידע בסיסי: שמכם, גילכם, מיקומכם בשביל החלב וכמובן גם הזן הספציפי של המחלה שלכם. Positive Singles צברה בזמן הקצר לקיומה יותר מ-700 אלף משתמשים וזמינה להורדה באפסטור וגוגל פליי. לבריאות.

דייטינג עם מחלות מין. יוטיוב, צילום מסך
שיט, זו לא אותה מחלת מין./צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully