וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננעל בסניף דואר לילה שלם - והפך לכוכב טוויטר

אילן גלר

15.7.2015 / 11:46

כריס גלוואן הטקסני כנראה היה שקט במיוחד כשהדפיס דפים בסניף "פד-אקס" הקרוב לביתו. העובדים שכחו אותו מאחור ובמקום להזמין חילוץ הוא החליט לתעד את ליל השיגועים שלו ברשת החברתית

כריס גלוואן. טוויטר, צילום מסך
החברים תיעדו מבחוץ./צילום מסך, טוויטר

ביום שבת האחרון (11 ביולי), נכנס כריס גלוואן לסניף חברת השילוח "פד-אקס" הסמוך לביתו בעיר סן-אנטוניו שבארה"ב כדי להדפיס כמה מסמכים שהכין מראש במחשב הנייד שלו. כשפנה לצאת, גילה כריס לתדהמתו שהסניף נעול , ושהעובדים כנראה לא שמו לב לנוכחותו בעמדת השירות העצמי לפני שיצאו לביתם. במקום להזעיק את המשטרה, או להתקשר לאחד ממספרי הטלפון שלבטח היו זרוקים בעמדות העובדים, כריס החליט להפוך את הערב לחוויה.

זה היה אות הפתיחה לאירוע ויראלי שנמשך כמעט כל הלילה, וצבר עשרות אלפי שיתופים בטוויטר. במקום להתעצבן ולהתייאש, החליט גלוואן לתעד את שהותו בסניף הדואר, דרך תמונות וסרטוני וידאו שצילם ושיתף מיד ברשת המיקרו-בלוגינג. מופע היחיד שלו הפך לטרנד לוהט בעמוד הבית של הרשת החברתית (תחת התגית FedExPrisoner - "אסיר של פד-אקס"). כמה מחבריו אפילו טרחו לצאת מביתם ולצלם אותו דרך חלונות הסניף.

הסיפור ההזוי הסתיים לבסוף בשעות הבוקר המוקדמות, עם בואו של מנהל ופתיחת דלתות הסניף. כריס גם זכה לסוג של פיצוי והמסמכים שלו הודפסו בחינם. הוא גם הפך לשיחת היום בעיר, עם עשרות בקשות לראיונות והופעות טלוויזיוניים. חברת המשלוחים, אגב, סירבה להגיב לעיתונאים באופן רשמי על כל העניין.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully