וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורר מחלוקת: הפריט שיהפוך את הישבן של החתול שלכם לתכשיט נוצץ

17.7.2015 / 17:14

הטווינקל-טוש הוא אקססוריז חדש לחתולים המאפשר לכם להסתיר את חריץ ישבנו של החתול שלכם עם שרשרת יהלום יפייפיה. מה הסיכוי שעובדים עלינו כאן?

צילום מסך

אנחנו לא כל כך יודעים איך להתייחס ל"טווינקל-טוש" - האביזר המשונה שנועד לכסות את חריץ ישבנו של החתול שלכם ביהלום כדי שלא תצטרכו להיחשף אליו יותר מדי. בתור אוהבי חתולים (וישבנים) אנחנו לא מבינים מדוע בכלל צריך משהו שיסתיר את הישבן החתולי - אבל גם אם אתם מאלה שישבנו של חתול מעלה בהם תחושת גועל קלה - אולי כדאי שתשאלו את החתול שלכם מה הוא חושב על זה לפני שאתם ממהרים להזמין לו אחד.

הטווינקל-טוש מוצע למכירה באתר המוצר ב-6 דולרים בלבד - ומאחר שכל העניין נראה לנו טיפה מפוקפק, החלטנו לנסות לרכוש את המוצר בעצמנו והופננו לאתר אחר בכלל שמציע לרכוש עריסה ניידת לחתולים שמתיישבת יפה על כל ריהוט בבית - מוצר שהחתול שלכם הרבה יותר ישמח לקבל. אז האם הוכחנו שהמוצר הזה לא קיים בכלל? תחליטו אתם.

הטווינקל-טוש.
הטווינקל-טוש: גם לא בתור אקססוריז לאירועים מיוחדים

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

עוד באותו נושא

המיס את לב הגולשים: חצי הכלב שכבש את פייסבוק

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • חתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully