וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תצליחו להוריד את העיניים מהסרטון הדוחה של השבוע

16.7.2015 / 9:55

טיפול בציפורן חודרנית הוא במקרים רבים כואב ודוחה בדיוק כמו שהוא נשמע, אבל גולשים רבים בעולם לא הצליחו להפסיק לצפות בתיעוד הזה. מוכנים לשתי דקות של ציפורניים?

יוראי ליברמן

פיתוח יפני חדש כובש את הרשת, אבל הפעם הוא נראה פחות כמו רובוט חמוד ויותר כמו עוד אחד משלל כלי העינויים שפותחו בתקופת ימי הביניים. תחשבו אלימות בדרגות "משחקי הכס", אבל כזו שמופנית אל הציפורן של הבוהן שלכם.

סרטון חדש, ויראלי ודוחה כמעט באותה המידה, מציג את המוצר היפני הקטן והמוזר למראה בשם Makizume Robo לטיפול בציפורן חודרנית, שנועד לאפשר יישור ידני, תרתי משמע, של אצבעות חודרניות שגדלו עקומות לתוך הבשר. אם הגעתם כבר למצב הזה, עם הציפורן ברגל, כנראה שנוחות יתר היא לא הדאגה המרכזית שלכם ואפילו המתקן הקפיצי הזה יכול להיראות כמו פיתרון יעיל.

קטע הווידאו צבר פופולריות רבה ברשת, ושלל תגובות הנעות על הציר שבין גועל מוחלט להתלהבות מהופנטת. הגולשים התקשו להוריד את העיניים מהתיעוד שקיצר לכמה דקות טיפול באורך חצי שעה באמצעות אביזר שבמפתיע עולה 315 דולרים.

לאחר מיקום האביזר מעל הציפורן, וייצובו במקום, תתבקשו לשבת במים חמים כעשרים דקות, ולאחר מכן לייבש את האצבע עם מייבש שיער.

Makizume Robo מגיע בשתי גרסאות וכדי להגדיל את פוטנציאל האכזריות העצמית גם עם סט הוראות - ביפנית בלבד. נכון שכואב רק לצפות בזה? אנחנו יכולים להבטיח לכם שזה בכל זאת הרבה יותר לא נעים לנסות, או להשאר עם ציפורן שצומחת בכיוון הלא נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully