וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אי אפשר למצוא בנות מלאות באינסטגרם?

אילן גלר

17.7.2015 / 6:37

וגם: מה קורה כשמחפשים בחורות רזות? מדיניות סינון התמונות ברשת החברתית הפופולרית מצליחה בעיקר לבלבל את הגולשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Some Girls Are Bigger Than Others./מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשת שיתוף התמונות הפופולרית אינסטגרם מתמודדים מדי יום עם פרסומן של תמונות בעייתיות, דוחות או סקסיסטיות באופן בוטה. אחת הדרכים בהן בחרה החברה להתמודד עם התופעה היא חסימתן של תגיות ספציפיות ממנוע החיפוש, אלא שנדמה כי לעתים החלטותיה של אינסטגרם אילו מילים לחסום ואילו לאפשר הן שרירותיות ואף מקוממות.

מתברר כי ההשטאג Curvy, המקושרת בדרך כלל לנשים מלאות, חסומה בפני חיפוש. התגיות Thin או Skinny דווקא לא נחסמו, אם כי לפני הצפייה בתוצאת מוצגת אזהרה מפני הפרעות אכילה. גם התגיות Fat או Obese אינן חסומות, וגם לא נושאת כל אזהרה. התגית Butt (ישבן) אינה נגישה, כמו גם Thighs (ירכיים) ו-Nipple (פטמה), אך דווקא תגיות כדוגמת Clitoris (דגדגן), דילדו ו-ויברטור פתוחות לכל המעוניין.

מהו ההסבר למדינות המוזרה הזו? באינטסגרם טוענים כי החברה אינה מפעילה שום שיקול מלבד איתורן של תמונות בעייתיות רבות תחת תגית מסוימת טרם חסימתה. החברה מציינת כי תנאי השימוש בשירות אוסרים במפורש על העלאת תמונות עירום לאינסטגרם, וכל תמונה כזו שתדווח להם תחסם ותמחק בהקדם האפשרי. הם רק לא נותנים את הדעת לעובדה שהתמונות האלה קיימות, ומאושרות על ידם - פשוט לא ניתן להגיע אליהן בלי להתייחס לבנות מלאות כשאפות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מה שקורה כשמחפשים בחורות "מלאות"./מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים למצוא באינסטגרם בחורות מלאות? תחפיצו אותן כ-Babes

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully