וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב נוכל למדוד אחוזי שומן בגוף באמצעות הסמארטפון

אילן גלר

17.7.2015 / 6:33

אחרי שסמסונג לימדה את מכשירי הטלפון החכמים שלה לספור צעדים ולמדוד קצב לב, ענקית הטכנולוגיה הדרום-קוריאנית רושמת פטנט על פיצ'ר שיאפשר לאפליקציית הבריאות שלה למדוד את אחוזי השומן בגופכם ולהמליץ על תפריט חדש

עושה כושר עם סמארטפון. ShutterStock
גם ככה אתם מחזיקים את הסמארטפון ביד כל היום./ShutterStock

במרדף אחרי הגימיק המוצלח הבא, שישכנע אתכם לשדרג את מכשיר הגלקסי שלכם, רשמה לאחרונה חברת סמסונג הקוריאנית פטנט על טכנולוגיה חדשה ומרשימה: פיצ'ר לסמארטפון למדידת אחוזי השומן בגוף. ארבעה חיישנים המותקנים בגב המכשיר יעבירו אות חשמלי בגופכם, שיספק למכשיר את כל המידע הדרוש לצורך מדידה מדויקת.

הנתונים שיועברו לטלפון החכם ישמשו את אפליקציית הבריאות של סמסונג שבנוסף להצגת המידע המסקרן, תמליץ לכם על תזונה נכונה, פעילות גופנית ועוד. בנוסף יהיה ניתן לשלוח את הנתונים שנאספו מגופכם לאנשי מקצוע לצורך קבלת חוות דעת נוספת, או אפילו לשתף עם חברים שינסו לעודד אתכם לרזות, או להתחיל לאכול כמו שצריך.

מסמך הפטנט, שהגישה סמסונג, אינו מכסה סוגיות אבטחה הנוגעות למידע רפואי פרטי ורגיש, וגם לא ברור האם כל מדידה מחייבת הסכמה מראש או שייתכן ותבוצע באופן אוטומטי; וגם, האם כל העובדים של סמסונג, שיבואו במגע עם המידע שלכם, יהיו חתומים על הסכם סודיות?

מכשירי הסמארטפון החדשים של סמסונג כבר מסוגלים למדוד צעדים ואפילו קצב לב, כך שמדובר בתוספת מתבקשת. עם זאת, נדגיש כי בשלב זה מדובר ברישום פטנט בלבד. אנחנו לא יודעים האם הוא הטכנולוגיה אכן פועלת במציאות ואין כל התחייבות מצד החברה כי אכן תשלב את הטכנולוגיה באחד מדגמיה העתידיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד חיישנים - זה מה שחסר לסמארטפונים של היום./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully