וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשי טוויטר מנסים לפענח: מי תולה דילדואים ברחבי פורטלנד?

אילן גלר

17.7.2015 / 6:20

לרשויות בעיר, הנהנית (או סובלת) מהתעוררות היפסטרית בשנים האחרונות, אין מושג מי קושר את צעצועי המין בזוגות ותולה אותם על חוטי חשמל. הגולשים בעיקר דואגים לתעד ולתהות מי עומד מאחורי התופעה

דילדואים בפורטלנד. טוויטר, צילום מסך
מביך./צילום מסך, טוויטר

העיר ההיפסטרית המתעוררת פורטלנד הפכה לאחרונה למוקד הדיון ברשתות החברתיות, בזכות תופעה חדשה ומסתורית שמסקרנת את הגולשים: מאות צעצועי מין נתלו על עמודי חשמל וחוטי טלפון ברחבי העיר, ללא כל סיבה מוצהרת ומבלי שאיש לוקח אחריות על כך.

הדילדואים הצבעוניים, רובם מאותו הדגם בדיוק, נקשרו יחדיו בזוגות ונתלו בנקודות שונות בעיר, בדומה לנעליים שרואים על חוטי חשמל בשכונות מצוקה. הם מרוחקים קילומטרים רבים זה מזה אבל נראה שמדובר בפרויקט של אותו אדם או קבוצת אנשים.

"אפשר היה לראות אותם בכמה צמתים מרכזיים, ואנשים הגיבו לכך בכל מיני דרכים", מספרת תושבת פורטלנד לוסילה קייג'ס. "חלק הסמיקו, חלק צחקו, וחלק פשוט צילמו את המתרחש". אתם כבר יכולים לנחש מה החליטה לוסילה לעשות - התמונות שצילמה שותפו אלפי פעמים, ואפילו הפכו אותה למעין דוברת לא רשמית של המקום בעיני עיתונאים שהגיעו לסקר את התופעה המוזרה.

לאנשי השלטון המקומי אין בינתיים קצה חוט באשר לאחראי למייצג הייחודי, אם כי ברשות החשמל כבר הודיעו כי מוצרי הגומי האמורים אינם מסכנים את הולכת האנרגיה וכנראה שלא יגרמו לשריפות. בינתיים הרושם הוא כי צעצועי המין נתלים בקצב מהיר בהרבה מזה שבו הרשויות מסוגלים לאתר ולהוריד אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully