וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: הרוחצים בים הצילו את הכריש שנשטף לחוף

אילן גלר

17.7.2015 / 6:27

במשך כמה דקות דאגו הרוחצים החוששים בחוף של מסצ'וסטס להרטיב את הכריש, שהיה במצוקה, עד שמישהו קשר אותו לסירה וגרר אותו חזרה למים המוכרים. צפו

צילום מסך

בתחילת השבוע אירע מקרה מופלא בחוף "קייפ קוד" שבמסצ'וסטס, ארה"ב. כריש לבן צעיר, באורך של כשני מטרים, נסחף לחוף מסיבה לא ברורה. התגובה הראשונית, כצפוי, הייתה בהלה רבה של קהל הרוחצים, אך לאחר כמה דקות בלבד הבינו רבים מהנוכחים כי דווקא הכריש הוא זה שזקוק לחילוץ מהיר.

ברגע זה החל מבצע הצלה, שתועד והפך כצפוי לוויראלי מאוד. תחילה החלו הרוחצים, תחת הדרכתם של אנשי עמותת עזרה לבעלי חיים, לשטוף את הכריש במים על מנת שלא יתייבש. בתחילה נדמה כי כבר מאוחר מדי, אך לאחר דקות אחדות החל הכריש להגיב ולנוע לקול שמחת הנוכחים.

לאחר מכן הובאה למקום סירה, והכריש נקשר אליה ונגרר לאוקיינוס. למרות שנדמה כי מדובר בפעולה כואבת, המומחים שנכחו במקום משוכנעים כי לא נשקפה לכריש שום סכנה, למעט הסכנה הברורה מאליה אם הוא לא היה זוכה לעזרה.

רגע לפני שחרורו בחזרה לגלים נבדק הכריש, למקרה שהוא סבל מפציעות וחבלות, על מנת שניתן יהיה לטפל בו במידת הצורך ולא לשלוח אותו חזרה הביתה לגסוס. "הכריש הזה ניצל הודות לרשויות ולרוחצים", כתב מייק ברטל, שתיעד את האירוע והעלה את הסרטון לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully