וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן הלך הכסף של אתגר דלי הקרח?

17.7.2015 / 5:29

משתתפי האתגר, ששטף את הרשת במים קפואים, לא רק שפכו על עצמם דליים אלא גם התחייבו לתרום כסף למען חולי ALS. ונראה שרבים מהם גם עשו זאת. "אתגר דלי הקרח" גייס 115 מיליון דולרים - לאן הם הועברו?

מערכת וואלה!

לפני כמה וכמה אתגרי רשת מטופשים, היה אתגר אחד שהצליח לסחוף את כל העולם - מהמפורסמים שבסלבס ועד אחרון הגולשים: אתגר דלי הקרח. אינספור דליים של מים קפואים שטפו קורבנות אופנה תמימים מכל שבע הממלכות, ששפכו אותם על עצמם, ולפעמים גם נעזרו בחברים ובני משפחה, ועשו מעצמם צחוק - אבל למען מטרה טובה.

הרשת רעשה ושמחה וכולם הבטיחו לתרום כספים, על מנת לעזור לחולי ALS הסובלים מניוון שרירים. ומתברר שזה עבד; השבוע פרסמה אגודת חולי ה-ALS האמריקנית כמה כסף נתרם ולאן הוא הלך. אתם יכולים להיות גאים בעצמכם: סך הכול נאספו 115 מיליון דולרים מכ-2.5 מיליון תורמים.

77 מיליון דולרים מכספי התרומות הועברו למחקר, 23 מיליון דולרים לשירותים לחולים ולבני משפחותיהם, ועוד 10 מיליון דולרים הועברו לחינוך. אנחנו שמחים שהכסף הלך למטרה טובה, אבל נראה לנו שנשמח גם ליהנות מהסרטונים המפדחים עוד שנים רבות.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully