וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון הסקס הוויראלי בחדר ההלבשה: פרסומת סמויה או פדיחה?

אילן גלר

19.7.2015 / 9:30

שני צעירים סינים הפכו בשבוע שעבר לכוכבי רשת חסרי תקדים לאחר שסרטון סקס שלהם, בתא מדידה בחנות בגדים, הגיע לרשת ונצפה על ידי מיליוני בני אדם במדינה האדומה הענקית ובשאר העולם. האם מדובר בסרטון אותנטי או בהדלפה? הדעות ברשת חלוקות

יוטיוב

קלטת סקס נועזת מתא הלבשה בחנות בגדים בסין הפך לוויראלי בצורה חסרת תקדים, וגם למם פופולרי במדינה הענקית. בתיעוד ניתן לראות זוג סיני מתעד עצמו באקט מיני סוער בחלל המצומצם, ומיד לאחר שהועלה לרשת הקטע הזה צבר מיליוני צפיות.

קטע הווידאו צולם כולו בתא הלבשה של חנות האופנה UNIQLO, באחד מסניפיה הגדולים והמוכרים בעיר בייג'ינג. המתעד, את פניו ניתן לראות בסרטון המקורי, הוא גבר ונראה שבת זוגו מודעת לתיעוד באמצעות הסמארטפון ואינה מתנגדת לו. הגולשים מיהרו לאתר את הפרופילים של שניהם ברשת החברתית האסייתית Weibo, ואף השיגו בדרך כלשהי העתק שיחת צ'אט של הכוכבת עם אחת מחברותיה.

המהירות בה התפשט הסרטון, המידע הרב שנחשף על המשתתפים בו, גורם לנו לתהות האם מדובר אכן בפדיחה פרטית שהפכה לוויראלית או שמא הוא חלק מקמפיין רשת סמוי ובוטה במיוחד של החברה. לפי תיעוד הצ'אט שחשפו הגולשים עושה רושם כי הבחורה המצולמת פגשה את בן זוגה לסרטון, שהפך אותה למפורסמת, רק כמה רגעים לפני האקט.

כאמור, הגולשים אינם משוכנעים אם אכן מדובר בווידאו אותנטי, או בתרגיל יחסי ציבור של UNIQLO, שנהגה מתוך תקווה להעניק לרשת הסובלת מתדמית דודתית בסין אופי יותר סקסי ועוקצני. אינדיקציה ברורה לכך היא שבסוף הסרטון נשמעת מערכת כריזה המודיעה כי הם נמצאים בסניף של החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפכו במהרה לכוכבי רשת./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיני לובש חולצה עם התמונה שהפכה למם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully