וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שהיה חסר לנו: רחפן שיודע לירות באקדח. צפו

אילן גלר

19.7.2015 / 10:29

תיעוד שהועלה לרשת מציג רחפן ביתי, שהורכב מרכיבים שנרכשו בנפרד, מצליח להתייצב באוויר ולירות כמה קליעים מאקדח שהוצמד אליו - והכול בשליטה מרחוק ומבלי שהרחפן יקרוס מעוצמת ההדף

יוטיוב

במהלך השנתיים האחרונות מתקיים ויכוח סוער בארה"ב ובאירופה בין גופים ממשלתיים שונים המעוניינים להגביל את השימוש ברחפנים פרטיים, ובין אלו הטוענים כי מדובר בזכות בסיסית ואין לממשלה כל מנדט לחסום את השמיים.

לוויכוח המתנהל ברשת הצטרף בסוף השבוע סרטון ויראלי שבוודאי לא יסייע לטיעוניהם של המאמינים בשמיים פתוחים, וייתכן שאף יעורר גל מחאה של ממש כנגד התופעה.

בסרטון שהועלה לרשת, על ידי חובב רחפנים שלא מיהר להזדהות, תוכלו לצפות במחזה אימים של ממש: רחפן ביתי, שהורכב מחלקי אלקטרוניקה שונים שנרכשו בנפרד (ומכאן לא עברו שום פיקוח או תקינה), עליו הותקן אקדח.

הרחפן מצליח להתייצב באוויר ולירות באמצעות האקדח אש חיה, כשהמפעיל שולט בכל העסק מרחוק. עושה רושם שהירי לא גורם שום נזק לרחפן, והוא בהחלט מסוגל לרוקן מחסנית שלמה תוך תעופה יציבה בגובה קבוע.

לא מדובר בציוד חשאי במיוחד: הרחפן רועש למדי, ואורכו הכולל עומד על כ-66 סנטימטרים. כמו כן, לא ברור כמה זמן הוא מסוגל לרחף באוויר בין טעינה לטעינה (ובשל העובדה כי אקדח הוא ציוד כבד למדי ולא ניתן לראות בווידאו סוללה ענקית, סביר כי מדובר רק בדקות ספורות בכל פעם). עם זאת, בהחלט מדובר בהתפתחות מדאיגה, מהסוג שעשוי להביא לאיסור גורף על שימוש ברחפנים, לפחות בסביבת יישובים או מרכזי תעשייה.

  • עוד באותו נושא:
  • רחפן
  • אקדח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully